Sindel | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Sindel
Fireball i Low Fireball to dwa pociski, których można używać w powietrzu, przydają się do kończenia sekwencji ciosów, w których Sindel lekko wyskakuje nad ziemię. Pociski te można również połączyć ze standardowym atakiem z wyskoku w mini kombo. Yell jest ciosem ogłuszającym ze względu na długi czas jego wykonywania ciężko jest go wpleść w kombosy, nie ma więc przeciwwskazań by od tego ciosu zaczynać sekwencje ciosów. Hair Whip jest mocnym ciosem średniego zasięgu, bardzo dobrze spisuje się jako cios na zakończenie kombosa. Step Up to właściwie krótkie kombo zadające niewiele mniej obrazeń niz Hair Whip, również dobrze nadaje się na kończenie kombosów. Levitate sprawia że Sindel zaczyna latać/lewitować nad areną może wtedy korzystać jedynie z ciosów Fireball i Low Fireball, lewitacje można zakończyć blokiem. |
Fatalities
Migraine | Blisko przeciwnika | |
Mouthful | Blisko przeciwnika | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Fireball | Pocisk High, działa w powietrzu | |
Low Fireball | Pocisk Low, działa w powietrzu | |
Yell | Ogłuszenie | |
Levitate | Lewitacja | |
Hair Whip | Cios na High | |
Step Up | Ciosy Mid Mid High |
Kombosy z szybką zamianą
Royal Flush | ||
Regal Ruin | ||
Cataclysm | ||
Graceful Dead |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Bow To Me | ||
Worthless | ||
Majestic Mash | ||
Queen's Sorrow | ||
That Was Fun! |
Kombosy podstawowe
Undead Bride | 3 ciosy na High 9 | |
Royal Pain | 4 ciosy na High 11 | |
Rebirth | Juggle, 2 ciosy na High 7 | |
Confronted | 3 ciosy na High 14 | |
Anguish | 4 ciosy High, High, Low, High 11 | |
Sadness | 4 ciosy High, High, Low, High 12 | |
Conqueror | 2 ciosy na High 7 | |
Queen's Anger | 3 ciosy na High 15 | |
Rise To Power | 3 ciosy na High 15 | |
Unforgettable | Juggle, 2 ciosy High, Mid 11 | |
Child's Play | 3 ciosy na High 14 |
Kombosy złożone
, | 21 |
, , , | 20 |
, , , | 22 |
, , , | 23 |
, , , , , | 26 |
, , | 24 |
, , | 25 |
, , | 25 |
, , , , | 26 |
, , , , , | 30 |
, , , , | 30 |
Powyższe kombosy za wyjątkiem ostatniego mogą być rozpoczęte od ciosu "Yell".