Kano | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Kano
Ataki specjalne Ball i Up Ball są silnymi ciosami o dość dużym zasięgu, jest to najlepszy sposób na zakończenie kombosy. Choke to cios wyglądający jak chwyt, zadaje przyzwoite obrażenia, jest bardzo szybki i łatwy do wykorzystania jako cios kończący kombosy. Air Throw jest to chwyt w powietrzu, można go wykorzystać do kończenia kombosów podbijających. Podczas walki można go połączyć z kopnięciem z wyskoku w mini kombos. |
Fatalities
Heartbreak | Blisko przeciwnika | |
Eat Your Heart Out | Blisko przeciwnika | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Ball | Cios na High | |
Down Ball | Cios na High, tylko w powietrzu | |
Up Ball | Cios na High | |
Choke | Cios na High | |
Knife Throw | Pocisk na High | |
Air Throw | Chwyt w powietrzu |
Kombosy z szybką zamianą
Lead Head | ||
Ear to Ear | ||
Bloodthirsty |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Troublesome | ||
Delinquent | ||
Villainous | ||
Mischievous |
Kombosy podstawowe
One Two Three | 3 ciosy na High 11 | |
Fighting King | 2 ciosy na High 7 | |
No Escape | 2 ciosy na High 9 | |
Dragon's Tail | Juggle, 3 ciosy na High 14 | |
Snake Bite | 2 ciosy na High 11 | |
Getting Ahead | Juggle, 3 ciosy na High 10 | |
Uplifting Force | 2 ciosy: Mid, High 10 | |
Smashing Time | 2 ciosy: Mid, High 12 | |
Double Dragon | 2 ciosy na High 11 | |
The Rage Kicks | 2 ciosy na High 9 | |
Mean Machine | Juggle, 2 ciosy na High 9 |
Kombosy złożone
, | 23 |
, , , | 27 |
, , , | 31 |
, , , | 25 |
, , , , | 28 |
, , , , , | 30 |
,, , , , | 329 |
,, , , , | 31 |
, , , , , | 31 |