Jax | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Jax
Długie kombosy nie są mocną stroną Jax-a, ponieważ nie posiada on ciosów mogących łączyć ze sobą kombosy lub ataki specjalne. Ground Pound jest stworzony do rozpoczynania sekwencji ciosów ze względu na to, że jest juggle-rem i jest nie do zablokowania. Jedynym sposobem na jego ominięcie jest pozostawanie w powietrzu, jest to dość ryzykowne ze względu na chwyty Jax-a. Cios specjalny Dash Punch podwaja swoje obrażenia po jego wzmocnieniu i dobrze nadaje się do kończenia kombosów. |
Fatalities
Smash And Grab | Blisko przeciwnika | |
Three Points! | Zacznij w odległości skoku | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Energy Wave | Pocisk na High | |
Dash Punch | Cios na High | |
Ground Pound(close) | Juggle, nie do zablokowania | |
Ground Pound(med) | Juggle, nie do zablokowania | |
Ground Pound(far) | Juggle, nie do zablokowania | |
Gotcha Grab | Chwyt | |
Air Gotcha Grab | Chwyt przeciwnika w powietrzu | |
Overhead Smash | Cios na Mid | |
Back Breaker | Chwyt w powietrzu |
Kombosy z szybką zamianą
Majority Rules | ||
Outranked |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Major Muscle | ||
Alloy-Over You | ||
Briggs Da Noise |
Kombosy podstawowe
Major Force | 3 ciosy na High 17 | |
Boot Kamp | 3 ciosy High, Mid, High 15 | |
Active Duty | 2 ciosy na High 9 | |
Field Grade | 2 ciosy na High 9 | |
Chain Of Command | 3 ciosy High, Mid, High 15 | |
Advance Force | 3 ciosy Low, High, High 14 | |
Code Of Conduct | 3 ciosy Low, High, Low 14 |
Kombosy złożone
, | 17 |
, | 17 |
, | 17 |
, | 26 |
, , | 22 |
, , | 20 |
, , | 23 |
, , | 24 |
, | 19 |
, , , | 26 |
, , , | 27 |