Nightwolf | Postacie | Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy Mortal Kombat - ciosy specjalne i kombosy poradnik
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Nightwolf
Lightning jest ciosem nie do zablokowania, jego wzmocniona wersja jest odrobinę szybsza i jest juggle-rem od którego możemy rozpocząć kombo. Axe Swing jest juggle-rem dającym się łatwo wpasować w większość kombosów podstawowych. Dzięki czemu jest głównym narzędziem tworzenia dłuższych sekwencji ciosów. Choke to cios wyglądający jak chwyt, zadaje duże obrażenia i powinien być wykorzystywany do kończenia kombosów o ile jest to możliwe. Reflect jest ciosem defensywnym, odbija pociski wystrzelone przez przeciwnika wprost do ich właściciela. |
Fatalities
Little Off The Top | W odległości skoku | |
Ascension | Blisko przeciwnika | |
Stage Fatality | Blisko przeciwnika | |
Babality | Odskok i dwa kroki w tył |
Ciosy Specjalne
Shoulder | Cios na High | |
Lightning | Nie do zablokowania | |
Arrow Shot | Pocisk na High | |
Reflect | Odbicie pocisku | |
Axe Swing | Juggle, cios na High | |
Choke | Cios na High |
Kombosy z szybką zamianą
Waning Moon | ||
Rising Hawk | ||
Diving Eagle |
Kombosy kończone przez drugiego zawodnika
Razor's Edge | ||
Falcon Swap | ||
Deadly Talon | ||
Howling Wolf | ||
Bull And Bear |
Kombosy podstawowe
Blade And Edge | 3 ciosy High, High, Mid 12 | |
Axe Blast | 2 ciosy na High i 2 na Mid 16 | |
Dagger Stab | 5 ciosów na High 14 | |
Deadly Dance | 3 ciosy na High 14 | |
New Earth | 3 ciosy na High 15 | |
Tomahawk Smash | 3 ciosy High, High, Mid 18 | |
Full Moon | 3 ciosy na High 17 | |
Spirit Tracks | 2 ciosy High, Low 11 |
Kombosy złożone
, | 20 |
, | 21 |
, , , | 20 |
, , , | 27 |
, , , | 28 |
, , , | 30 |
, , , , | 28 |
, , , | 30 |
, , | 29 |
, , , | 30 |