Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Midnight Club II - poradnik do gry

Midnight Club II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

20. Kenichi

Tego zawodnika proszę traktować jako przetarcie przed decydującą rozgrywką - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Tego zawodnika proszę traktować jako przetarcie przed decydującą rozgrywką. Ma bardzo ciężkie wyścigi, a jedynie takie zostały nam już w grze.

Wyścig 1

Trasa jest trudna, ale jednocześnie szybka - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Trasa jest trudna, ale jednocześnie szybka. Spróbuj zabrać się z grupą prowadzącą i przy ostatnich metrach użyć nitro.

1 - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
2 - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
3 - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
Jadąc drogą na górze, zeskocz na prawą stronę (lewy górny) - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Jadąc drogą na górze, zeskocz na prawą stronę (lewy górny). Zaoszczędzisz kilka cennych sekund. Nie jedź drogą główną, tylko koło budynków stylizowanych na tradycyjne. Jest tam wąski przesmyk (prawy górny). Doprowadzi Cię on do skoczni. Przeskocz na drugą stronę i zalicz najbardziej wysunięty na wschód punkt kontrolny (lewy dolny). Przy drodze powrotnej masz 2 możliwości: jazda tunelem bez korku ulicznego, albo jazdę po trasie głównej , ale z korkiem, za to krótszą. Tak czy inaczej wrzuć nitro i skieruj się do wielkiego garażu. Tam znajduje się meta (prawy dolny).

Poziom trudności: 9/10

Wyścig 2

Ciekawy, zabawny i pomysłowy - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Ciekawy, zabawny i pomysłowy... Jesteśmy Policją! Kiedyś musiało się to stać. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników poprzez dotknięcie ich wozów naszym. Brzmi strasznie, ale tak to mniej więcej wygląda.

Tak jak wspomniałem, wystarczy lekkie puknięcie i wróg odpada z wyścigu - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Tak jak wspomniałem, wystarczy lekkie puknięcie i wróg odpada z wyścigu. Najlepiej wykorzystać sytuację na samym początku, kiedy wszyscy jadą w grupie. Później się rozjeżdżają po całym mieście i ciężko ich złapać, tym bardziej, że obowiązuje nas limit czasowy.

Poziom trudności: 7/10

Wyścig 3

I znowu wyścig w deszczu - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

I znowu wyścig w deszczu. Trasa jest dosyć długa i trudna. Kilka stłuczek na początku eliminuje nas z walki o zwycięstwo.

4 - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry
Wszystko jest tak pogmatwane, że z trudem się zapamiętuje najważniejsze szczegóły - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry

Wszystko jest tak pogmatwane, że z trudem się zapamiętuje najważniejsze szczegóły. Skupię się na dwóch najważniejszych. Po pierwsze - nawet na pozornie zwykłej drodze zdarzają się wypadki. Wozy cywilne mogą być tak miłe, że nawet się nie obrócisz a taki jeden po prostu w Ciebie walnie bez przyczyny (po lewej). Po drugi - dojazd do mety jest naprawdę skomplikowany. Musisz wjechać do jednego ze sklepów i wyjechać z drugiej strony. To jeszcze nie koniec. Teraz musisz wjechać do góry na tory kolejowe i dopiero tu ujrzysz czerwona łunę (po prawej).

Poziom trudności: 9/10

Odblokowany wóz - Saikou XS

5 - 20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 - Midnight Club II - poradnik do gry