20 Kenichi | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
20. Kenichi
Tego zawodnika proszę traktować jako przetarcie przed decydującą rozgrywką. Ma bardzo ciężkie wyścigi, a jedynie takie zostały nam już w grze.
Wyścig 1
Trasa jest trudna, ale jednocześnie szybka. Spróbuj zabrać się z grupą prowadzącą i przy ostatnich metrach użyć nitro.
Jadąc drogą na górze, zeskocz na prawą stronę (lewy górny). Zaoszczędzisz kilka cennych sekund. Nie jedź drogą główną, tylko koło budynków stylizowanych na tradycyjne. Jest tam wąski przesmyk (prawy górny). Doprowadzi Cię on do skoczni. Przeskocz na drugą stronę i zalicz najbardziej wysunięty na wschód punkt kontrolny (lewy dolny). Przy drodze powrotnej masz 2 możliwości: jazda tunelem bez korku ulicznego, albo jazdę po trasie głównej , ale z korkiem, za to krótszą. Tak czy inaczej wrzuć nitro i skieruj się do wielkiego garażu. Tam znajduje się meta (prawy dolny).
Poziom trudności: 9/10
Wyścig 2
Ciekawy, zabawny i pomysłowy... Jesteśmy Policją! Kiedyś musiało się to stać. Naszym zadaniem jest wyeliminowanie wszystkich przeciwników poprzez dotknięcie ich wozów naszym. Brzmi strasznie, ale tak to mniej więcej wygląda.
Tak jak wspomniałem, wystarczy lekkie puknięcie i wróg odpada z wyścigu. Najlepiej wykorzystać sytuację na samym początku, kiedy wszyscy jadą w grupie. Później się rozjeżdżają po całym mieście i ciężko ich złapać, tym bardziej, że obowiązuje nas limit czasowy.
Poziom trudności: 7/10
Wyścig 3
I znowu wyścig w deszczu. Trasa jest dosyć długa i trudna. Kilka stłuczek na początku eliminuje nas z walki o zwycięstwo.
Wszystko jest tak pogmatwane, że z trudem się zapamiętuje najważniejsze szczegóły. Skupię się na dwóch najważniejszych. Po pierwsze - nawet na pozornie zwykłej drodze zdarzają się wypadki. Wozy cywilne mogą być tak miłe, że nawet się nie obrócisz a taki jeden po prostu w Ciebie walnie bez przyczyny (po lewej). Po drugi - dojazd do mety jest naprawdę skomplikowany. Musisz wjechać do jednego ze sklepów i wyjechać z drugiej strony. To jeszcze nie koniec. Teraz musisz wjechać do góry na tory kolejowe i dopiero tu ujrzysz czerwona łunę (po prawej).
Poziom trudności: 9/10
Odblokowany wóz - Saikou XS