06 Angel | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
6. Angel

Angel ma bardzo dobrą brykę do zdobycia. Choćby dla niej warto wygrać. Wyścigi z jego udziałem nie są trudne, jeśli wykorzysta się nabyte doświadczenie.
Wyścig 1

Jeśli korzystamy z motoru, to wyścig jest łatwy, lekki i przyjemny. Trzeba zaliczyć wszystkie punkty kontrolne w dowolnej kolejności. Aby wygrać, należy jechać zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Właściwie nie ma o czym tu pisać. Jedyna trudnością na trasie są słupy drewniane na wzgórzach. Jednak jeśli skorzystamy z balansu, wtedy mamy zwycięstwo w kieszeni.
Poziom trudności: 3/10
Wyścig 2

Cały wyścig prowadzi przez akwedukt. Decydującym momentem jest tutaj wyskok koło 3 checkpointa. Jeśli używamy motoru i przebrnęliśmy przez ten kawałek bez szwanku, wtedy nic nam nie zagrozi. Warto zwrócić jeszcze na umiejscowienie mety. Potrzebny będzie kolejny wyskok i skręt w prawo.
Poziom trudności: 3/10
Odblokowany wóz - Bestia 1971

Wyścig 3

Najtrudniejszy wyścig zorganizowany przez Angela. Nawet na motorze nie jest tu łatwo. Trasa jest nieźle pokręcona, jest kilka skrótów oraz szybkich prostych. Będzie powtarzali ten wyścig kilka razy.
![]() | ![]() |
Akcja zaczyna się w centrum, gdzie checkpointy rozmieszczone są na 2 mostach. W pewnym momencie będziecie musieli wracać na drugi brzeg. Jeśli prowadzisz w wyścigu, możesz być pewny, że każdy z przeciwników będzie chciał Cię staranować (po lewej). W dalszej części trasy jest skrót, dzięki któremu wjedziesz na pusty parking, a z niego na długą i prostą drogę prowadzącą najpierw do małego osiedla, a potem do mety (po prawej).
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Interna
