06 Angel | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
6. Angel
Angel ma bardzo dobrą brykę do zdobycia. Choćby dla niej warto wygrać. Wyścigi z jego udziałem nie są trudne, jeśli wykorzysta się nabyte doświadczenie.
Wyścig 1
Jeśli korzystamy z motoru, to wyścig jest łatwy, lekki i przyjemny. Trzeba zaliczyć wszystkie punkty kontrolne w dowolnej kolejności. Aby wygrać, należy jechać zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Właściwie nie ma o czym tu pisać. Jedyna trudnością na trasie są słupy drewniane na wzgórzach. Jednak jeśli skorzystamy z balansu, wtedy mamy zwycięstwo w kieszeni.
Poziom trudności: 3/10
Wyścig 2
Cały wyścig prowadzi przez akwedukt. Decydującym momentem jest tutaj wyskok koło 3 checkpointa. Jeśli używamy motoru i przebrnęliśmy przez ten kawałek bez szwanku, wtedy nic nam nie zagrozi. Warto zwrócić jeszcze na umiejscowienie mety. Potrzebny będzie kolejny wyskok i skręt w prawo.
Poziom trudności: 3/10
Odblokowany wóz - Bestia 1971
Wyścig 3
Najtrudniejszy wyścig zorganizowany przez Angela. Nawet na motorze nie jest tu łatwo. Trasa jest nieźle pokręcona, jest kilka skrótów oraz szybkich prostych. Będzie powtarzali ten wyścig kilka razy.
Akcja zaczyna się w centrum, gdzie checkpointy rozmieszczone są na 2 mostach. W pewnym momencie będziecie musieli wracać na drugi brzeg. Jeśli prowadzisz w wyścigu, możesz być pewny, że każdy z przeciwników będzie chciał Cię staranować (po lewej). W dalszej części trasy jest skrót, dzięki któremu wjedziesz na pusty parking, a z niego na długą i prostą drogę prowadzącą najpierw do małego osiedla, a potem do mety (po prawej).
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Interna