19 Nikko | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
19. Nikko
Nikko powoli kończy nasze etapy w Tokio (ale to nie koniec:)). Posiada przyzwoitą furę. No i rzecz najważniejsza - jego wyścigi podnoszą stopień trudności względem pozostałych w grze.
Wyścig 1
Zauważ, że przez cały czas będzie padał deszcz. Naucz się robić poślizgi przy dużej prędkości. Trasa jest bardzo wymagająca pod względem techniki.
Pierwsze kilka punktów będziesz zaliczał poprzez umiejętne poślizgi (lewy górny), dzięki którym dostaniesz w ciasne miejsca między wozami cywilnymi. Przy głównej drodze dojazdowej jedź chodnikiem (prawy górny). Nie obędzie się bez slalomu. Przy jednym z ostatnim checkpointów wykorzystaj skrót, prowadzący między budynkami (będzie on widoczny). Uważaj na drewniane słupy (lewy dolny). Teraz tylko wystarczy wjechać w ciasną alejkę (będzie na wprost), rozpędzić się i wyskoczyć (prawy dolny) na metę. W razie wpadnięcia do rzeki powtórz wyścig.
Poziom trudności: 9/10
Wyścig 2
Kolejny trudny wyścig. Tym razem mamy limity czasowe na dojechanie do każdego punktu kontrolnego. Niestety, prawie za każdym razem ni z gruchy ni z pietruchy komputer potrafi nam podłożyć świnię w postaci korku ulicznego albo nagle pojawiającej się ciężarówki. I na dodatek trzeba ten wyścig wygrać...
Całość rozgrywa się na nabrzeżu. Pędzimy zarówno po drodze miejskiej, jak i po autostradzie. Potrzebny będzie jeden ostry skręt o 180 stopni i wjazd na autostradę (po lewej). Po zjeździe z niej pomknij wąskimi uliczkami obok drogi głównej. Skracają nieco drogę do każdego z punktów (po prawej). Podobnie zrób przy drodze powrotnej do mety.
Poziom trudności: 9/10
Odblokowany wóz - Knight