16 Ricky | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
16. Ricky
Ricky to średnio wymagający przeciwnik. Ma dobrą bryczkę, jeździ agresywnie. Tak jak w przypadku pozostałych przeciwników, patrole policyjne go omijają.
Wyścig 1
Bez dwóch zdań - bardzo trudna trasa. Duża ilość zakrętów powoduje, że musimy nasze autko kontrolować w miarę stabilnie. Dochodzą do tego jeszcze ruch uliczny oraz kilka blokad.
Na samym początku jest kilka zakrętów. Przy wyjeździe z tej dzielnicy jest wjazd na górę (po lewej). Reszta checkpointów jest porozrzucana po całej okolicy. Na drodze czeka Cię blokada z ciężarówek (po prawej). Aby ją ominąć, trzeba przejechać po prawej stronie. Gdy już będziesz jechał do mety użyj jednego ze skrótów. Na długiej prostej (obok autostrady) skręć w prawo i wjedź w ciasną alejkę (środek). Wyjedziesz obok czerwonego pola.
Poziom trudności: 7/10
Wyścig 2
O dziwo ten wyścig jest łatwiutki. Nawet ograniczenie czasowe jest w granicach tolerancji. Najszybsza i w miarę zwrotna fura poradzi sobie bez problemu z każdym. Co ważne, Ricky co jakiś czas lubi oszukiwać. Pomijając falstart, ma tendencję do teleportowania się! Dlatego nie zdziw się gdy będziesz prowadził, a tu nagle na plecach będzie ci siedział Ricky:)
Jeden ze skrótów prowadzi przez centrum handlowe. Wjedź na górę i zjedź po drugiej stronie. Ominiesz zakorkowane skrzyżowanie (po lewej). Sama trasa nie ma jakiś super wymagających miejsc. Dlatego używaj ciągu aerodynamicznego i nitro. Przy mecie może ci zabraknąć czasu, dlatego staraj się omijać cywilów (po prawej).
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Vortex 5