05 Gina | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
5. Gina
Gina to przeciwieństwo Marii. Słodziutka, miła... Ale wyścigi z jej udział to udręka. Dysponuje dobrym wozem.
Wyścig 1
Trasa trudna, z dużą ilością zakrętów i średniej długości prostych. Jest też kilka ciekawych skrótów o których niżej napiszę. W paru miejscach można nadziać się na drewniane słupy, które eliminują nas z wyścigu.
Pierwszym skrótem na trasie jest mały przesmyk między dwoma budynkami (po lewej). Są tu schody, po których trzeba się rozpędzić i przeskoczyć na druga stronę. Komputer korzysta z niego często więc znalezienie go nie powinno być szczególnie trudne. O wiele trudniejsza część wyścigu występuje pod koniec. W pewnym momencie znajdziemy się w podziemnym garażu. Trzeba będzie wykonać mini slalom między kolumnami, aby zaliczyć checkpointy (po prawej). Po skręcie w prawo jest następny skrót. To market przez który możemy przejechać. Gina z niego korzysta, więc jedź za nią.
Poziom trudności: 7/10
Wyścig 2
Bardzo trudny wyścig, jak na ten poziom zaawansowania. Mamy za przeciwników samych motocyklistów, którzy mogą swobodnie przemieszczać się między jadącymi wozami. Nie mają jednak nitro i tu tkwi klucz sukcesu. Nie róbcie drastycznych poślizgów, które powodują spadek prędkości. Jedźcie płynnie, taranujcie przeciwników.
Jak wspomniałem wyżej - wyścig jest trudny. Praktycznie niemożliwym jest objęcie prowadzenia już na samym początku. Dlatego spokojnie trzymaj się z tyłu. Pierwszy skrót to wąska alejka (po lewej). Tu w zasadzie rozpoczyna się niezły slalom. Będziesz wracał tą samą drogą. Teraz już pozostaje długa prosta. Koło ostatniego punktu kontrolnego (po prawej) włącz nitro i uzyskaną szybkością wjedź na metę, która umiejscowiona jest na małym spadzie. Będziesz musiał ominąć drzewa, aby dojechać do niej na pierwszym miejscu.
Poziom trudności: 8/10
Odblokowany wóz (motor) - Cohete
Po wygraniu motoru zobaczysz film instruktażowy Giny, o tym jak należy prowadzić motor. Poznasz sztuczki dotyczące balansu i startu. Następnie będziesz brał udział w wyścigu testowym bez przeciwników na czas. W ciągu 4 minut musisz przejechać ze startu do punktu kontrolnego i z powrotem. Jest to trywialne zadanie. Skup się lepiej na kierowaniu bryczki, poćwicz balans - przyda się on w następnym wyścigu.
Wyścig 3
Moim zdaniem wyścig bardzo łatwy, o ile trenowaliśmy w poprzednim biegu możliwości motoru. Nie mamy nitro, ale za to w zakręty możemy wchodzić bez poślizgu. Trasa jest kręta, ale pozwala na rozwinięcie dużej szybkości.
Zaczynamy wjazdem na autostradę. W tej części trasa jest prosta (jest jeden ostry skręt w prawo - uważać na niego). Zabawa zaczyna się w centrum miasta. W pewnym momencie znajdziemy się na terminalu lotniczym. Uważaj na robiące się samoczynnie (hehe, komputer nas kocha :P) korki (po lewej). Nie obędzie się bez wymijania. W dalszej części miasta będzie nas ścigać Policja (po prawej). Będą czynione starania, aby wyeliminować nas z wyścigu. Używaj balansu i pędź środkiem ulicy ku mecie. Możesz jechać pod prąd - motor spokojnie zmieści się między wozami.
Poziom trudności: 4/10
Odblokowany wóz - Citi Turbo
Uwaga: To jest w zasadzie pierwszy moment, gdy nie zmieniamy samochodu. W następnych wyścigach używaj dalej motoru.