15 Shing | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
15. Shing
Leszcz, ale dzięki niemu poznajemy strukturę ulic Tokio - nowej "mieściny" w jakiej przyjdzie nam się ścigać.
Wyścig 1
Musimy dojechać na metę przed upływem czasu. Zadanie jest prostackie. Na mieście czekają na nas 2 pościgi policyjne, ale za kierownicą siedzą chyba emeryci.
Od samego początku jedź w prawo. Owalem dojedziesz do pierwszego punktu kontrolnego. Skręć w lewo i wjedź na górę. Jedź środkiem, po szynach (po lewej). Uważaj na rozwidlenia. Przy końcu zeskocz na dół (po prawej). Teraz tylko jedź prosto, aż zobaczysz po prawej stronie jezdni metę.
Poziom trudności: 3/10
Wyścig 2
Ścigamy się tylko z Shingiem. Kluczem do zwycięstwa jest zostawienie go na jednym ze słupów, albo Policji. Dojazd do mety jest dosyć trudny. Uważaj żebyś nie zderzył się z drzewem, bo przeciwnik Cię prześcignie.
Jeśli w ciągu kilku prób nie uda Ci się wygrać to zapamiętaj miejsce korków ulicznych. Są one praktycznie na każdym skrzyżowaniu (po lewej). W centrum będziesz zmuszony do wjazdu na autostradę (po prawej). Zaraz potem zeskocz po lewej stronie i gnaj do mety ile wlezie. Meta jest w parku, będziesz musiał wykonać jeden skok, aby tam się dostać.
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Lusso XT
Wyścig 3
Ostatni wyścig Shinga. Najtrudniejszy, ale gdy użyjemy autko odblokowane wcześniej, zwycięstwo będzie w naszym zasięgu.
Wyścig zaczynasz obok akweduktu. Zalicz w nim wszystkie punkty kontrolne i skręć w lewo. Komputer będzie ci podsuwał kolejne pościgi policyjne (lewy górny). Staraj się je zgubić bo inaczej dużo stracisz. Teraz będziesz jeździł z jednego brzegu na drugi. Do miejsca oznaczonego na obrazku (prawy górny) będziesz jeździł w zakorkowanym centrum. Wjedź na górę, na szyny. Kilka sekund dalej będziesz musiał zeskoczyć z mostu i skręcić w lewo. Czeka Cię kolejny skok, tym razem dłuższy. Rozpędź się, włącz nitro i precyzyjnie wyląduj na ziemi (lewy dolny). Omiń rondo i zaliczaj kolejne punkty. Teraz czeka Cię najtrudniejsza rzecz. Musisz przejechać przez garaże (prawy dolny). Po nich jest skocznia. Występuje tu pewne ryzyko, gdyż wyskok z niej prowadzi do dosyć wąskiego mostku. Można się utopić i przegrać. Alternatywną drogą do mety jest most oddalony o 50 metrów w lewo. Bądź jednak pewien, że komputer na pewno skorzysta ze skoczni.
Poziom trudności: 8/10
Odblokowany wóz - RSMC 15