11 Stephane | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
11. Stephane
Mniej więcej od Primo zaczyna się trudniejsza część gry. Stephane tylko podwyższa poziom trudności. Jego wyścigi trwają wieczność i są bardzo zacięte.
Wyścig 1
Kolejny wyścig, gdzie musimy przejechać punkty kontrolne w dowolnej kolejności. Tym razem są one pogrupowane w kilku newralgicznych miejscach miasta. A teraz rzecz najważniejsza - bieg jest tak skonstruowany, że gdy jedziemy ze Stephane'm to wygrywa ktoś inny. Gdy jedziemy z kimś innym to wygrywa Stephane:) Tak więc już teraz ostrzegam, że wygrywanie na tej trasie jest wyczynem na miarę zdobycia K2. Jedyną receptą jest kilkunastokrotne przejechanie trasy i wypracowanie sobie takiego stylu jazdy, który nie przyczyni się do ani jednej stłuczki.
Tu przyda się Cohete. Na zdjęciu (po lewej) widzimy przykładowy zestaw punktów kontrolnych. Mieszczą się obok siebie. Zapamiętaj trasę Stephane'a - jest dosyć łatwa. Teraz ćwicz jazdę tak, aby przy każdym dojeździe do grupy checkpointów być szybszym od Francuza. Nie ma na to innej rady. Będziesz musiał przejeżdżać przez liczne place i omijać patrole policyjne (po prawej). I to w zasadzie wszystko. Na tym etapie jest to najtrudniejszy wyścig.
Poziom trudności: 9/10
Wyścig 2
Trochę łatwiejszy od poprzedniego, co nie oznacza, ze w ogóle jest prosty. Przyjdzie nam jechać podziemnymi drogami, miedzy policyjnymi blokadami. Będziemy też skakać.
Zaczynamy kilkoma małymi skokami. Następnie znajdziemy się w mieście, gdzie w jednej z alejek jest wjazd do podziemi (lewy górny). Na powierzchni jesteśmy obok Luwru. Teraz użyj nitro, wjedź na piramidę ze szkła i wyskocz (prawy górny). Nadrobiliśmy kilka cennych sekund. To jeszcze nie koniec. Teraz mamy wjazd do podziemnej autostrady. Jedź ostrożnie i omijaj wszystkie wozy. Na drugiej stronie czeka nas blokada policyjna - przejedź środkiem. Musimy wracać (lewy dolny). Znowu wjeżdżamy do podziemi. Nie pomyl trasy. Najpierw skręcamy w prawo, potem w lewo. Jesteśmy ponownie na powierzchni. Skręcamy w alejkę i jedziemy do miejsca gdzie wcześniej już skakaliśmy (prawy dolny). Zeskocz z tarasu i wjedź w długą prostą, prowadzącą do samej mety.
Poziom trudności: 7/10
Odblokowany wóz - Alarde