03 Maria | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
3. Maria
Wreszcie pierwsza laseczka w Midnight Club 2:) Kierowca z niej całkiem niezły, a poprowadzi nas przez szereg trudnych wyścigów. Szkoda, że od samego początku patrzy na nas zimnym spojrzeniem...
Wyścig 1
Standardowy wyścig przez kolejne checkpointy. Niby łatwe, ale wszystko rozgrywa się na zatłoczonej autostradzie. A wszystko przypomina niemalże akcję z "Matrix: Reaktywacja". Bądź szybki, wściekły, agresywny i nie popuszczaj rywalom.
To nie przelewki. Przede wszystkim wykorzystuj tłok i spychaj rywali na obce wozy. Zrób to zanim oni zrobią to samo z Tobą (po lewej). Ogólnie cały wyścig wymaga skupienia, bo jeden błąd może kosztować nas przegraną. Jednym z trudniejszych miejsc do przejazdu jest zjazd z autostrady (po prawej). W pewnym momencie wyjeżdża tu ciężarówka, która zblokuje lewy pas wjazdu. Zwolnij, skręć na prawy pas i wjedź z powrotem na autostradę. Pamiętaj, że przed ostatnią prostą prowadzącą do mety jest ostry skręt w prawo. Minięcie go oznacza przegrana. Warto również na wspomnianą prostą oszczędzić nitro - w razie gdyby przeciwnicy deptali ci po piętach.
Poziom trudności: 5/10
Wyścig 2
Dosyć trudny wyścig. Maria ma lepszy wózek od nas, a poza tym ma jakąś dziwną zdolność unikania patroli policyjnych, które tym razem skupiają się na nas. Nie odstępujcie jej na krok i miejcie ja w polu widzenia. O sposobie wygrania z nią poniżej...
Przede wszystkim jest to wyścig, gdzie przejechanie przez punkt kontrolny daje nam dodatkowy czas (lewy górny). Niestety, o szybkiej i nie skrępowanej jeździe możemy zapomnieć. W paru miejscach Policja zablokowała przejazdy. Pierwszy z nich uświadczymy po wyjeździe z miasta (prawy górny). Zaraz za nim jest skrót, który pozwoli nam na zaoszczędzenie kilku cennych sekund. Ważne, aby cały czas dotrzymywać kroku Marii, która jeździ całkiem nieźle. W pewnym momencie włącza nitro (w tym samym miejscu, na jednej z prostych). My tego nie robimy i jedziemy sobie spokojnie dalej, omijając inne wozy. Powinniśmy ją dogonić tuż przed ostatnią blokadą (lewy dolny). Możemy ją zepchnąć na inne wozy, ale jest to bardzo trudne. Następny punkt kontrolny znajduje się na drodze, na która możemy się dostać jedynie poprzez efektowny skok z górnego pasa (prawy dolny). Powinniśmy mieć Marię w zasięgu. Włączamy teraz nitro i przeganiamy nią. Meta znajduje się w ciasnej alejce, do której prowadzi ostry skręt.
Poziom trudności: 6/10
Odblokowany wóz - Torrida