04 Hector | Kariera | Midnight Club 2 poradnik Midnight Club II
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
4.Hector
Trudny i wymagający przeciwnik. Pewny swego, stawia nas w każdym wyścigu po ścianą. Na całe szczęście jego bryka warta jest kolejnych zwycięstw.
Wyścig 1
Nie ma checkpointów, nie ma wyznaczonej trasy. W zamian dostajemy swobodę i obowiązek zgubienia glin. Horrendalnie trudne to nie jest, ale gdy utkniemy w jakimś zaułku, wtedy rozpoczynamy wyścig od nowa. Na dodatek musimy do mety dojechać przed Hectorem.
Gliny dokuczają nam już od samego początku (po lewej). Radiowozy będą jeździły parami i brały twój samochód w "kanapkę". Recepta na sukces jest jedna. Używaj często hamulca ręcznego i błyskawicznie skręcaj. Rób tak, aby twoja trasa była pokręcona. Gdy policjanci zrezygnują z pościgu zobaczysz komunikat (po prawej). Wtedy wciśnij gaz do dechy i módl się, aby Hector miał jeszcze problem z glinami.
Poziom trudności: 5/10
Wyścig 2
Wyścig w którym musimy przejechać punkty kontrolne w dowolnej kolejności. O ile w przypadku pojedynku ze Stevenem ilość punktów była śmiesznie niska, to pojedynek z Hectorem jest już trudniejszy.
Zachowaj nitro na sam koniec. Trzymaj się za rywalami, szczególnie za Hectorem, który ma optymalną trasę (po lewej). Ważne jest aby wszyscy jednocześnie wjechali na drugą część miasta (poprzez akwedukt). Wtedy wjedź na ostatnią prostą i użyj nitro (po prawej).
Poziom trudności: 6/10
Wyścig 3
Najtrudniejszy jak dotąd wyścig w grze. Czeka nas prawdziwa walka z czasem. Hector posiada naprawdę dobrą brykę. Na samym początku ucieknie wszystkim na kilkadziesiąt metrów. Będziecie musieli używać tunelów aerodynamicznych, do których macie dostęp po ostatnim wyścigu. Nie żałuj więc używania ich, tym bardziej, że pod koniec wyścigu mogą być bardzo przydatne.
Tylko na początku ulice są zatłoczone. Później jest już lżej. Uważaj na poboczne słupy (po lewej). Jedyne miejsce gdzie korzystamy z dobrodziejstw skrótów to mały ogródek z widocznymi obiektami (po prawej). Do mety jest już niedaleko, więc przygotuj się na ostateczny finisz i w razie drugiej lub trzeciej pozycji użyj nitro, uważając przy tym na powiększający się ruch uliczny.
Poziom trudności: 7/10
Odblokowany wóz - Monstruo