The Good, the Bad and the Hungry | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
The Good, the Bad and the Hungry
Postaci: Spider-Man, Stwór, Mystique, Zielony Goblin, Iron Man (model 42), Ludzka pochodnia, Venom, Abominacja, Pan Fantastyczny, Doktor Octopus, Kapitan Ameryka, Nick Fury, Magneto, Doktor Doom, Storm, Cyklop
Status prawdziwego wyznawcy: 75 000 monet
Po rozpoczęciu misji wybierz Stwora, po czym podejdź do urządzenia z zielonymi uchwytami po lewej. Podnieś je i rzuć w kierunku głazu, który świeci się na żółto. Następnie podbiegnij Zielonym Goblinem do srebrnej przeszkody po prawej i usuń ją, miotając bombami.
Podejdź Stworem do myśliwca, który rozbił się po prawej i usuń go, rzucając w dowolnym kierunku. Z klocków pozbieraj panel dla Spider-Mana i pociągnij za uchwyt na nić. Podejdź Mystique do odblokowanego właśnie komputera, po czym skręć w lewo.
Podejdź Spider-Manem do wielkiego śmigła, używając szóstego zmysłu. Kiedy pojawią się uchwyty na sieć, pociągnij za nie. Pierwszy silnik właśnie został uratowany.
Po drugiej stronie pojazdu użyj laserowego działa Iron Mana, aby przepalić złoty klocek po lewej. Z jego szczątków zbuduj komputer i skorzystaj z niego.
Obróć się w prawo i roztop złoty bojler. Przeskocz Venomem przez płomienie (możesz też obiec śmigło), po czym użyj szóstego zmysłu. Gdy pojawią się uchwyty na sieć, użyj ich, a następnie szybko wciskaj klawisz interakcji.
Trzecie podejście nie powinno sprawić Ci większego problemu. Wybierz Pana Fantastycznego i podejdź do helikoptera po lewej, ciągnąc za jego uchwyty. Kiedy pojawi się stanowisko Fantastycznej Czwórki skorzystaj z niego, rozsypując nieco klocków. Dzięki nim możesz naprawić urządzenie z prawej.
Podejdź do komputera i rozwiąż łamigłówkę, ustawiając przyciski w taki sposób, aby kolory kabli odpowiadały tym wyświetlanym na ekranie (wystarczy że klikniesz na każdą z trzech kolumn dwa razy). Kiedy w okolicy rozsypią się klocki, zbuduj z nich stanowisko dla Kapitana Ameryki i odbij nim promień lasera celując w czarną dziurę naprzeciwko. Zostaniesz przeniesiony na ostatnie skrzydło.
Użyj Magneto, aby przenieść metalowe elementy z centrum lokacji. Naładuj Storm piorunami, po czym wystrzel wiązkę elektryczności w akumulator naprzeciwko. Powróć do Magneto, przenosząc metalowy żuraw z lewej strony i rozsypując z niego klocki. Z pozyskanych surowców zbuduj kawałek planety.
Użyj laserowego wzroku Cyklopa, aby przepalić złote klocki z lewej strony. Z ich szczątków zbuduj następną część planety. Wzleć w powietrze jako Storm, aby zgasić płomienie po prawej. Zniszcz stojące tam obiekty, z ich fragmentów budując dalszą część globu. Kiedy się z tym uwiniesz, misja dobiegnie końca.
Gratulacje, właśnie zaliczyłeś grę!