Bonusowe poziomy Deadpoola | Stan Lee w opałach | LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Bonusowe poziomy Deadpoola
Tabloid Tidy Up
Stana Lee znajdziesz z prawej strony pomieszczenia, zakopanego w kupce piasku. Podejdź do niego Wolverinem albo inną postacią wyposażoną w pazury i wykop stosowną dziurę. Po chwili mężczyzna będzie wolny.
A Shock Withdrawal
W ostatniej fazie misji, po wywabieniu Shockera z sejfu, wejdź do środka i zamień się w Magneto. Otwórz metalową klatkę ze Stanem Lee - mężczyzna sam znajdzie drogę do wyjścia.
House Party Protocol
Chcąc uratować Stana Lee musisz podejść do prawej strony pomieszczenia, przepalając złotą kratę przy pomocy gorącego promienia. Gdy przeszkoda zostanie zniszczona, rysownik wyjdzie na wolność.
Nuff Said
Podejdź do drzwi stojących pośrodku pomieszczenia (za schodami) i wyważ je Magneto. Dzięki temu uratujesz Stana Lee.
Feeling Fisky
W tej samej lokacji możesz także uratować Stana Lee. Podejdź Icemanem do kominka po prawej i zgaś płomienie. Po chwili z pułapki wybiegnie osmolony rysownik.
Put Up Your Dukes
Skręć w prawo, wchodząc w głąb planszy. Podejdź do metalowej sztangi, podnosząc ją jako Magneto. W ten sposób uratujesz Stana Lee, który najwyraźniej przecenił moc swoich mięśni.
Stunt Show Surprise
Jako Spider-Man podejdź do prawej ściany areny, używając szóstego zmysłu. Pociągnij za dwa uchwyty na ścianie, odsłaniając złotą płytkę. Przepal ją jako dowolna postać dysponująca ognistym promieniem.
Wybierz Galactusa, manipulując czarnymi klockami. Po chwili z wielkiego cylindra wyczarujesz Stana Lee.
Reptilian Ruckus
Podczas ostatniej rundy z Jaszczurem skręć w lewo, po czym jako postać wyposażona w pazury (np. Wolverine) rozkop kopczyk z piaskiem. Kiedy pojawią się elementy panelu Fantastycznej Czwórki, złóż go, po czym zamień się w Pana Fantastycznego. Użyj stworzonego właśnie przedmiotu, a uratujesz Stana Lee.
Stranger Danger
Po tym, jak wypłoszysz Dormammu spod prysznica, zamień się w Spider-Mana lub Venoma, a następnie użyj szóstego zmysłu. Kiedy pojawią się uchwyty na sieć, pociągnij za nie, tworząc dziurę w suficie. Prześlizgnij się przez nią, wchodząc na piętro budynku.
The Thrill of the Chess
Przebywając w bloku więziennym, w którym zamknięto Mysterio, zamień się w postać dysponującą elektrycznością, po czym naładuj akumulator zawieszony przy celi po lewej. Dzięki temu uratujesz Stana Lee.
Bro-tunheim
Aby uratować Stana Lee, podejdź Magneto albo Polaris do metalowych szczęk po prawej stronie bramy, po czym rozewrzyj je. Rysownik sam wyskoczy z pułapki.