That Sinking Feeling | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
That Sinking Feeling
Postaci: Iron Man (model 42), Thor, Spider-Man
Status prawdziwego wyznawcy: 90 000 monet
Po wejściu na pokład statku zlikwiduj wszystkich przeciwników w zasięgu wzroku, a następnie zdemoluj pomieszczenie. Kiedy zniszczysz obiekty z lewej części pokładu, pojawi się kilka klocków, z których zbudujesz komputer. Użyj maszyny jako Iron Man, ustawiając rury w taki sposób, aby powstał przepływ. Przedstawiono to na ilustracji powyżej.
Podejdź do złotej ściany i wytnij w niej przejście, korzystając z laserowego działa Iron Mana. Wejdź do odkrytego właśnie pomieszczenia i użyj szóstego zmysłu Spider-Mana. Wespnij się do góry i ponownie zaufaj pajęczemu instynktowi. Kiedy pojawią się dwa uchwyty na nić, pociągnij za nie.
Zejdź na dół i zbliż się do płonących beczek. Po raz kolejny skorzystaj z szóstego zmysłu, odsłaniając uchwyt na sieć. Strzel w nią, ciągnąć za nić z całej siły, aż nie zgasisz pożaru. Gdy ten ustanie, zniszcz beczki i z ich szczątków zbuduj akumulator. Naładuj młot Thora (klawisz interakcji) i wystrzel wiązkę elektryczności w stronę stworzonego właśnie urządzenia. Możesz przejść dalej.
Przedrzyj się przez armię wrogów, cały czas idąc w prawo. Kiedy dotrzesz do łodzi ze srebrnymi skrzyniami, wysadź je przy użyciu rakiet Iron Mana. Następnie naładuj młot Thora i uruchom akumulator naprzeciwko. Skorzystaj z szóstego zmysłu Spider-Mana, odkrywając dwa uchwyty na przeniesionym właśnie kontenerze. Pociągnij za nie, rozrzucając klocki i budując z nich komputer.
Podejdź Iron Manem do terminalu i włącz go. Przejmiesz sterowanie nad niewielkim, podwodnym robotem. Twoim celem jest wpłynięcie na oba przyciski otwierające korytarz - jeden znajdziesz po prawej, a drugi po lewej. Dopiero kiedy aktywujesz oba, przejście stanie się dostępne.
Wejdź do pokoju za mostem i przepal złotą skrzynię używając lasera Iron Mana. Z uzyskanych w ten sposób klocków zbuduj kolejny akumulator dla Thora i postępuj z nim tak samo, jak poprzednio. Kiedy maszyna obok otrzyma zbyt duży zasób elektryczności, nastąpi eksplozja, która otworzy Ci przejście do dalszej części okrętu.
W nowym pomieszczeniu czeka Cię walka z bossem, którym jest M.O.D.O.K. Początkowo łotr ukrywa się za niezniszczalną osłoną, więc nie możesz zrobić mu krzywdy. Walcz ze słabszymi przeciwnikami, czekając aż tarcza przestanie działać. Kiedy to nastąpi, rzuć we wroga młotem Thora, a następnie podejdź do niego i zadaj cios w bezpośredniej walce (możesz to zrobić dowolną postacią). Kiedy maszyna wpadnie do wody, pojawią się nowi oponenci.
Cały proces musisz powtórzyć trzykrotnie - dopiero wówczas gadająca głowa zostanie ostatecznie pokonana.
Po zwycięskim starciu pojawisz się w nowej lokacji. Zniszcz łódź, która znajduje się po lewej, z jej części konstruując zamek do budynku naprzeciwko (zauważ, że tylko postać tak silna jak Thor może rozbić powłokę okrętu!). Podejdź do wrót i użyj szóstego zmysłu Spider-Mana, aby odkryć uchwyty na nić. Pociągnij za nie i przejdź dalej.
Idź przed siebie, aż dotrzesz do zatopionego budynku. Ponownie skorzystaj z szóstego zmysłu, odsłaniając uchwyty na nić. Pociągnij za linę, odsłaniając pęknięcie w konstrukcji. "Powiększ" ją Thorem, zawalając całą ścianę. Idąc dalej, pokonaj kilkunastu wrogów.
Nieco dalej drogę zablokuje Ci ściana ze srebrnym włazem. Wysadź przeszkodę rakietami Iron Mana, a kolejną szczerbę potraktuj młotem Thora. Przygotuj się na nietypowy widok - w następnej części podwodnego świata zobaczysz mackę przyczepioną do starożytnego filaru. Zniszcz złote okowy, korzystając z ognistego promienia Iron Mana, a następnie użyj pajęczego zmysłu, odkrywając dwa uchwyty na sieć. Pociągnij za nie, tworząc przejście.
Idź dalej, ostatecznie docierając do łodzi Doktora Dooma. Gdy będziesz obok, zewsząd zlecą się przeciwnicy - pokonaj ich, a następnie podejdź do białej szczerby na boku pojazdu. Uderz w to miejsce młotem Thora, a zakończysz misję.