Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2/ Nowy Jork

Postaci: Hawkeye, Black Widow

Zeskocz z pojazdu S - S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Zeskocz z pojazdu S.H.I.E.L.D. przez dowolny z trapów, starając się przy tym zebrać jak najwięcej monet. Kiedy wylądujesz na ziemi, podążaj za tropem zaznaczonym na minimapie - w ten sposób dotrzesz do dzielnicy finansowej [Financial District].

Kiedy będziesz na miejscu, skorzystaj z niewidzialności, którą dysponuje Black Widow i otwórz bramę przy użyciu komputera po prawej stronie budynku - S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Kiedy będziesz na miejscu, skorzystaj z niewidzialności, którą dysponuje Black Widow i otwórz bramę przy użyciu komputera po prawej stronie budynku. Wejdź do środka i zdemoluj wnętrze - wówczas dowiesz się, że trop był niewłaściwy i musisz dostać się w zupełnie inne miejsce: pod Empire State Building.

Biegnij zgodnie z trasą wyznaczoną przez GPS na minimapie, dopóki nie dotrzesz do punktu przeznaczenia - S.H.I.E.L.D. Helicarrier 2 / Nowy Jork | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes - LEGO Marvel Super Heroes - poradnik do gry

Biegnij zgodnie z trasą wyznaczoną przez GPS na minimapie, dopóki nie dotrzesz do punktu przeznaczenia. Tam wybierz Hawkeye'a i strzel do ozdoby ponad wejściem do budynku - odsłonisz czerwono-czarny symbol organizacji Hydra. Strzel do niego jeszcze raz, po czym zniszcz okoliczne obiekty, budując z nich trampolinę. Następnie wskocz bohaterem na wbitą chwilę wcześniej strzałę. Po kilku obrotach postaci pojawi się wejście do budynku.