Juggernauts and Crosses | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Juggernauts and Crosses
Postaci: Jean Grey, Cyklop, Storm, Iceman, Bestia
Status prawdziwego wyznawcy: 105 000 monet
Podstawowym celem w tej misji jest ochrona studentów. Kiedy pojawisz się w posiadłości X, stłucz pobliskich przeciwników na miazgę, a następnie skręć w lewo. Skorzystaj z laserowego spojrzenia Cyklopa (klawisz interakcji) i roztop złotą statuę stojącą pod ścianą. Kiedy ta zostanie zniszczona, użyj telekinetycznych mocy Jean do przesunięcia książek (klawisz interakcji). Kiedy odsłoni się komputer, włącz go. Gratulacje, pierwsza grupa uczniów została uratowana!
Podejdź do środka sali i zniszcz wszystko, co tam znajdziesz. Z resztek zbuduj schody (może to zrobić tylko Jean!) i wejdź na półpiętro. Tam przesuń obraz przy użyciu telekinezy, a następnie rozpuść złotą ścianę laserem z oczy Cyklopa. Użyj komputera, który pojawi się w tej chwili, a ocalisz drugą grupę studentów.
Przejdź przez drzwi po prawej, dochodząc do nowej lokacji. Jako Jean Grey przejmij kontrolę nad robotnikiem po drugiej stronie zawaliska i zbuduj pompę z klocków rozrzuconych w głębi budynku. Następnie wyważ drzwi obok i idź dalej.
Pokonaj kilku wrogów i podejdź do kolejnego zawaliska. Stojąc przed nim skorzystaj z laserowego wzroku Cyklopa, przepalając złoty żyrandol. Następnie użyj telekinezy posiadanej przez Jean Grey, oczyszczając przejście. Wejdź do pomieszczenia naprzeciwko.
Wybierz Storm i uwolnij się, szybko wciskając klawisz ataku. Następnie podejdź do fortepianu po lewej i zaatakuj go. Gdy instrument rozpadnie się na kawałki, zbuduj z nich krzesło. Wówczas wznieś się w górę (dwukrotnie wciśnij klawisz skoku) i przenieś się ponad płomienie po prawej, gasząc je. Dzięki temu drugi fotel stanie się dostępny.
Jako Jean Grey użyj wszystkich trzech krzeseł, korzystając przy tym z telekinezy (środkowy już przystawiono do stołu). Kiedy pojawi się akumulator, naładuj Storm mocą błyskawic (klawisz interakcji), a następnie włącz maszynę. W tym momencie studenci zostaną uratowani, a do budynku wbiegną przeciwnicy.
Po walce z wrogami użyj laserów Cyklopa, aby przepalić złotą płytkę po prawej stronie, a następnie skorzystaj z usług Jean, przenosząc telekinezą pobliski kabel. Gdy to zostanie wykonane, podejdź Storm do akumulatora i naładuj go elektrycznością. Możesz już wyjść na zewnątrz.
Idź w prawo, walcząc z kolejnymi przeciwnikami, dopóki nie spotkasz Icemana mierzącego się z Pyro. Przełącz się na lodowego człowieka i pokonaj wroga, ustawicznie wciskając klawisz interakcji. Następnie podejdź do fontanny pośrodku placu i zamróź ją, tworząc schody na dach.
Będąc na górze przepal Cyclopem złoty klocek po drugiej stronie balustrady, po czym wróć do Icemana, tworząc kładkę z lodu (musisz użyć kałuży naprzeciwko). Idź dalej, walcząc z kolejnymi przeciwnikami, dopóki nie dotrzesz do złotej bramy.
Zdejmij z niej kwiaty, korzystając z telekinezy Jean, a następnie roztop przejście laserami Cyklopa. Wejdź do budynku.
W nowej lokacji zmierz się z kilkoma przeciwnikami, a następnie podejdź do regału z książkami, który umieszczono z prawej strony pomieszczenia. Użyj na nim telekinezy Jean, odkrywając ukrytego robotnika. Przejmij nad nim telepatyczną kontrolę, po czym włącz komputer.
Na środku sali pojawi się panel dotykowy. Aby uruchomić mechanizm, musisz po nim przejść, krocząc od lewej strony do prawej (przeciwstawnie do kierunku wskazówek zegara). Kiedy wszystkie cztery pola zostaną zapalone, studenci uciekną.
Pokonaj wrogów, którzy wbiegną do pomieszczenia, po czym podejdź do jego prawej strony, z porozrzucanych klocków składając podest (zrobić to może tylko Jean!). Gdy ten będzie już gotowy, zapakuj wszystkie postaci do środka i podnieś "pojazd" przy użyciu telekinezy. Wysadź pasażerów na górnym piętrze.
Jako Iceman ugaś płomienie szalejące pod drzwiami u góry, po czym wybierz Jean i z jej pomocą zmontuj kładkę prowadzącą na drugą stronę. W tym momencie wystarczy użyć laserowego wzroku Cyklopa i przepalić zawiasy - droga wolna.
W kolejnej lokacji pokonaj wszystkich wrogów, po czym wleć Storm na schody po prawej, gasząc przy tym płomienie. Na górnym piętrze uskładaj dwie rycerskie zbroje z okolicznych klocków i jako Jean telekinetycznie ustaw je na odpowiednich postumentach (czerwoną z lewej, niebieską z prawej). W ten sposób odblokujesz akumulator za obrazem. Uruchom go błyskawicą Storm i zjedź windą na niższe piętro.
Walka z Juggernautem przebiega w kilku niełatwych fazach. Początkowe dwie należą do Jean Grey. Pokonaj pobliskich przeciwników, po czym stań na środku areny. Kiedy boss rzuci w Ciebie skrzynią, szybko ją odbij, używając do tego telekinezy (wciśnij i przytrzymaj klawisz interakcji).
Druga runda jest bardziej wymyślna - przeciwnik będzie biegał dookoła areny, utrudniając Ci zadanie. Przemieść się w głąb sali, skręcając w lewą stronę. Zgaś ogień podmuchem Icemana, z porozrzucanych klocków montując dźwignię. Wskocz na nią, drugą postacią ciągnąc za taki sam uchwyt po drugiej stronie drzwi. Kiedy otworzą się wrota, dwukrotnie skorzystaj z mocy Jean, tworząc radio i dekoncentrując wroga.
Zamróź zanurzonego w wodzie Juggernauta, korzystając z umiejętności Icemana. Przerzuć go do góry przy użyciu telekinezy Jean, tym samym resetując całą sekwencję.
Łotr ponownie będzie rzucał w Ciebie skrzyniami - tak jak poprzednio, zlikwiduj kilku najbliższych wrogów, po czym skup się na odbijaniu pocisków.
Gdy skrzynia uderzy w Juggernauta, podejdź Icemanem do ściany po prawej i ugaś płomienie. Z rozrzuconych kawałków zbuduj komputer, po czym włącz go jako Bestia. W otwartym hangarze rozsyp klocki, budując z nich budzik. Kiedy przeciwnik zaszarżuje na ścianę, ponownie zamróź go Icemanem, a następnie przerzuć do tyłu mocą Jean (tak jak ostatnio).
Poczekaj, aż Juggernaut rzuci w Ciebie skrzynią, by z jej kawałków zbudować komputer dla Bestii (montażu dokona Jean). Twoim zadaniem jest takie pokierowanie maszyną, aby chwytak dotarł do przeciwnika. Zrobić to możesz klikając na odpowiednie strzałki w prymitywnym labiryncie.
Ostatnia sekwencja jest już prosta. Kiedy Juggernaut zaszarżuje na Jean, przejmij kontrolę nad jego umysłem. Jako potwór podejdź do ściany naprzeciwko i pociągnij za zielone uchwyty. Gdy pojawi się rura z wodą, skorzystaj z pomocy Icemana, po raz ostatni zamrażając giganta. Teraz wystarczy przerzucić go mocą Jean poza pole walki. Starcie skończone!