A Doom With a View | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
A Doom With a View
Postaci: Spider-Man, Stwór, Storm, Kapitan Ameryka
Status prawdziwego wyznawcy: 85 000 monet
Poziom rozpocznij od spuszczenia solidnego łomotu pobliskim siepaczom Doktora Dooma - będzie ich naprawdę sporo. Kiedy wszyscy polegną, skieruj się w głąb pomieszczenia, skręcając w prawo. Użyj szóstego zmysłu Spider-Mana, aby odkryć uchwyt na linę przy wielkim wiatraku. Pociągnij za niego pajęczą siecią, tworząc w ten sposób kładkę.
Jako Kapitan Ameryka idź w lewo, aż dotrzesz do dwóch niebiesko-białych ścian. Wskocz po nich na wyższe piętro, po czym skręć w prawo, przeskakując przez stworzoną chwilę temu kładkę. Rozwal skrzynię stojącą pod ścianę i zbuduj z niej przełącznik na tarczę. Rzuć w niego, aby odblokować komputer. Naładuj Storm błyskawicami (klawisz interakcji), po czym poślij elektryczną wiązkę w stronę urządzenia.
Pokonaj przeciwników, a następnie podejdź Stworem do ściany z zielonymi uchwytami, wyważając ją. Pociągnij Spider-Manem za uchwyt na nić, a uruchomisz laser. Ze zniszczonej skrzyni zbuduj podest dla Kapitana Ameryki. Jako ten ostatni wejdź do środka, odbijając promień w kierunku kolorowej tarczy po prawej.
Użyj nadzwyczajnej siły Stwora, aby przebić żółtą ścianę naprzeciwko, po czym naładuj Storm piorunami i strzel nimi w akumulator. Kiedy pojawi się winda, wjedź nią do góry, eliminując wszystkich przeciwników. Podejdź Stworem do zielonych uchwytów i zniszcz pierwszą bramę. Z drugą znakomicie poradzi sobie Spider-Man - wystarczy, że pociągnie za uchwyty na nić.
W nowej lokacji od razu wybierz Kapitana Amerykę i zasłoń się tarczą - tylko w ten sposób możesz uchronić się przed automatycznymi działkami, które ustawiono naprzeciwko. Obróć się w taki sposób, aby zniszczyć urządzenia, odbijając ich pociski.
Jako Storm wznieś się w powietrze (dwa razy wciśnij klawisz skoku) i przejdź przez korytarz niedostępny dla innych postaci. Będąc u góry naładuj się piorunami, a następnie strzel w akumulator. Kiedy reszta drużyny do Ciebie dołączy, ponownie wykorzystaj sztuczkę z Kapitanem Ameryką, w ten sposób unikając dział.
Podejdź Spider-Manem do włazu po prawej i użyj szóstego zmysłu. Kiedy pojawi się uchwyt na nić, pociągnij za niego, rozsypując klocki. Zbuduj z nich panel dla Kapitana Ameryki i rzuć w niego tarczą. Ponownie skorzystaj z umiejętności lotniczych Storm, przechodząc przez dalszą część korytarza. Teraz wystarczy rozwalić skrzynię i z jej szczątków zbudować akumulator, który po naładowaniu przeniesie drużynę naprzód.
Stojąc przed następną ścianą skorzystaj z szóstego zmysłu Spider-Mana, odkrywając żółtą szczerbę. Rozbij ją Stworem i wejdź do następnej sali. Kiedy pojawią się automatyczne działka, zniszcz je w konwencjonalny sposób albo odbijając strzały Kapitanem Ameryką.
Jako Stwór pociągnij za zielone uchwyty po prawej stronie pomieszczenia, otwierając przejście do dwóch niebiesko-białych ścian. Odbijaj się od nich jako Spider-Man albo Kapitan Ameryka, wchodząc na górne piętro. Pociągnij za przęsło, aby odblokować pierwszą część włazu.
Skręć w lewo, po czym użyj szóstego zmysłu Spider-Mana. Wespnij się do góry i zniszcz komputer w kącie pokoiku. Z jego szczątków zbuduj drugie przęsło i pociągnij za nie. Kiedy pośrodku włazu pojawi się maszyna, naładuj Storm i wystrzel wiązkę elektryczności w środek urządzenia. Ostatecznie podejdź Stworem do zielonych uchwytów i wyrwij je. Pora na przejażdżkę.
Kiedy zostaniesz wyssany w głąb kosmosu, nie panikuj, tylko staraj się zbierać monety (najcenniejsze są po prawej). Unikaj przy tym meteorytów - zderzenie z nimi potrafi być bardzo bolesne. Ostatecznie dotrzesz do areny z bossem.
Pierwsza runda walki z Doomem jest bardzo prosta - wystarczy pokonać 20 Doombotów. Przeciwnicy nie są zbyt wymagający i na dobrą sprawę wystarczy ustawicznie wyskakiwać Stworem w powietrze, a następnie gwałtownie opadać w dół - tego typu atak obszarowy powinien skutecznie zdziesiątkować wrogów.
Aby pokonać większego sługusa Dooma, musisz go przewrócić. Poczekaj, aż na Ciebie zaszarżuje, po czym odskocz w bok, tak aby spudłował. Kiedy się zmęczy, uderz go Stworem, a następnie wskocz na niego i zerwij z jego twarzy kask ochronny - teraz wystarczy użyć sieci Spider-Mana i wyrzucić bestię poza arenę.
Przejdź na środek areny i zbuduj podest dla Kapitana Ameryki. Stań w środku, odbijając promień z zabójczej broni Doktora Dooma w urządzenie tuż za nim. Kiedy maszyna eksploduje, podejdź do przeciwnika i uderz go.
W tym momencie walka stanie się powtarzalna. Na arenę znowu zostanie zaproszony wielki potwór, którego powinieneś pokonać w taki sam sposób, jak ostatnio. Gdy monstrum przestanie stanowić zagrożenie, zbuduj kolejny podest dla Kapitana Ameryki i ponownie odbij promień za Doktora Dooma.
Ostatnia część pojedynku nie stanowi żadnej nowości - po raz trzeci pokonaj wielkiego potwora, po czym podejdź do Doktora Dooma (nie posiada już żadnej broni, więc będzie walczył osobiście). Kiedy Twój bohater zostanie przejęty przez złego arcyłotra, wybierz innego i dobij wroga.