Feeling Fisky | Bonusowe misje Deadpoola | LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Feeling Fisky
Postaci: Spider-Man, Kapitan Ameryka
Status prawdziwego wyznawcy: 50 000 monet
Lokalizacja: wieża Fiska (mapa ważnych lokacji [20])
Wymagana ilość złotych klocków: 50
Aby rozpocząć tę misję, musisz zebrać 50 złotych klocków. Jeśli spełniasz ten warunek, udaj się pod wieżę Fiska i z porozrzucanych pod nią klocków zbuduj wejście. Następnie wejdź do budynku.
Po rozpoczęciu misji zniszcz wszystkie meble po prawej stronie pomieszczenia, a następnie zbuduj z nich stół do bilarda. Z pozostałych klocków stwórz panel dla Kapitana Ameryki i stań w jego środku, zasłaniając się tarczą.
Obróć się w taki sposób, aby promień trafił w czerwony generator nad akwarium, w którym siedzi Kingpin.
Podejdź do uwięzionego mężczyzny po lewej i użyj szóstego zmysłu Spider-Mana, aby odkryć dwa uchwyty na nić. Pociągnij za nie, a uwolnisz więźnia.
Kiedy pojawi się Daredevil, zmień się w niego, przy okazji spuszczając łomot okolicznym bandziorom (którzy pojawiają się w nieskończoność). Po kilku chwilach na plac boju wejdzie Electra, którą musisz pokonać. Uważaj przy tym na zapadnie pośrodku pomieszczenia - przeciwniczka będzie próbowała Cię do nich zwabić.
Gdy do sali wejdzie Bullseye, wybierz Kapitana Amerykę i zasłoń się tarczą, podchodząc do działa z którego strzela przeciwnik. Odbij pociski w jego stronę, tym samym niszcząc urządzenie i wytrącając łotra z równowagi. Ze szczątków maszyny zbuduj czerwony uchwyt na akwarium. Następnie powtórz całą operację z drugiej strony sali, ostatecznie dobijając Bullseye'a.
Przejdź Spider-Manem na sam środek pokoju, pociągając za dwa uchwyty na akwarium. Kiedy to się zawali, czeka Cię ostateczna walka z Kingpinem.
W pierwszej fazie podejdź do kolorowych klocków po lewej i zbuduj z nich obrotowe przęsło. Popychaj je, naciągając linę, na której wisi żyrandol. W pewnym momencie łańcuch pęknie, a kryształy posypią się na głowę Kingpina.
Poczekaj, aż wróg przeskoczy na drugi koniec sali, a następnie wyceluj tarczą Kapitana Ameryki we wrażliwy punkt drugiego żyrandola. Gdy ten spadnie, przeciwnikowi pozostanie tylko jedno życie.
W ostatniej rundzie podejdź Spider-Manem do centrum sali i pociągnij za dwa uchwyty na trzecim żyrandolu. Gdy ten opadnie, misja zakończy się sukcesem.