Rock Up at the Lock Up | Opis przejścia LEGO Marvel Super Heroes poradnik LEGO Marvel Super Heroes
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Rock Up at the Lock Up
Postaci: Iron Man (Model 6), Hulk, Wolverine
Status prawdziwego wyznawcy: 150 000 monet
Po rozpoczęciu misji dołączy do Ciebie Wolverine - postać skuteczna w walce wręcz, dysponująca znakomitym węchem oraz potrafiąca kopać w ziemi. Umiejętności te przydadzą się w trakcie misji, jak i na późniejszych etapach.
Początek jest łatwy: idź przed siebie, skręcając w prawo kiedy tylko będzie to możliwe. Nie musisz zwracać uwagi na więźniów, którzy co jakiś czas będą Cię atakować - jest ich nieskończenie wielu, więc użeranie się z nimi nie ma większego sensu. Kiedy dotrzesz do mostu linowego, będziesz świadkiem jego zawalenia. Jedynym rozwiązaniem problemu jest przelot nad wzburzonym morzem (wykorzystaj Iron Mana) oraz szybka odbudowa.
Kiedy wszyscy bohaterowie staną na drugim brzegu, rozkop ziemię Wolverinem, odnajdując przy tym kilka klocków. Zbuduj z nich nakładkę na ścianę, dzięki której Hulk będzie mógł zrobić dziurę (musisz pociągnąć za zielone uchwyty).
Będąc Wolverinem stań przed szybą i powąchaj okolicę (klawisz interakcji). W tym momencie bohater odkryje, że po ścianie po prawej można się swobodnie wspiąć. Używając pazurów dostań się na górę budynku, a następnie skieruj się w jego prawy róg. Zniszcz znajdujące się tam obiekty, uzyskując dostęp do specjalnego przełącznika na pazury. Tylko bohater ze szponami jak Wolverine może go używać!
Gdy winda zostanie uruchomiona, wejdź do niej Hulkiem. Zielony olbrzym uruchomi automatyczny alarm, przez co systemy obrony więzienia zostaną uruchomione. Przygotuj się na walkę z nieskończoną ilością przeciwników - unikaj ich za wszelką cenę, w międzyczasie strzelając do czterech srebrnych działek, które rozmieszczono naokoło. Zrobić to może tylko postać wyposażona w rakiety - w tym przypadku Iron Man.
Gdy działka przestaną być problemem, fala wrogów zostanie chwilowo zastopowana. Podejdź Hulkiem do ściany po lewej i pociągnij za zielone uchwyty. Przedrzyj się przez kolejne zastępy wrogów (będą nadbiegać nieskończonymi falami) i Wolverinem wywęsz ukryte przejście. Następnie wespnij się po ścianie, wskocz na drabinkę i przejdź na dach u góry.
Podejdź do świecącej na żółto ściany i rozbij ją pazurami. Zmień się w Iron Mana i skorzystaj z odblokowanego właśnie komputera. Twoim celem jest otwarcie wszystkich czterech zatrzasków, co zrobić możesz klikając na cztery pomarańczowe punkty (screen powyżej). Kolejność działań nie ma przy tym znaczenia.
Gdy brama zostanie otwarta, przejdź przez nią i wyeliminuj przeciwników. Idź przed siebie, niszcząc wszystko po drodze, aż ostatecznie dotrzesz do ściany z cegieł. Rozbij ją i wejdź do nowej lokacji.
Kiedy pojawisz się wewnątrz więzienia, spotkasz arcyłotra - Lidera. Aby go pokonać, wzleć w powietrze Iron Manem, a następnie namierz rakietami trzy metalowe elementy, którymi żongluje przeciwnik. Kiedy te przestaną istnieć, ochronna bariera wokół wroga zacznie zanikać, a on sam stanie się łatwym celem. Teraz wystarczy go zmiażdżyć.
Przyszła pora na Wolverine'a. Idź w prawo, dopóki nie wyczujesz dziwnego zapachu. Powęsz trochę, a następnie rozbij żółtą ścianę, która pojawi się obok. Będąc w środku budynku powąchaj okolicę jeszcze raz, a następnie wespnij się po ścianie z lewej strony. Wejdź na pierwsze piętro i uruchom panel na pazury - dzięki temu otworzysz drzwi do dalszej części więzienia.
W kolejnym pomieszczeniu pokonaj wszystkich wrogów, a następnie idź w prawo. Pod ścianą znajduje się kilka obiektów, które należy zniszczyć. Ułóż z nich panel komputera, a następnie podejdź do niego Iron Manem. Kiedy będziesz na miejscu, wciskaj jak najszybciej klawisz ataku, aby przeciążyć sieć. W ten sposób wyeliminujesz Whiplasha.
Jako Wolverine podejdź pod klatkę z Abominacją i powęsz trochę. Kiedy pojawią się zielone uchwyty, pociągnij za nie Hulkiem - dzięki temu pozbędziesz się zagrożenia. Następnie podleć Iron Manem na górne piętro po lewej i strzel do srebrnych kłódek blokujących drzwi. Wejdź do małego pokoju, zabij wrogów i zniszcz obiekty rozstawione po lewej stronie. Z nich możesz zmontować panel na pazury.
Jako Wolverine przejdź po łańcuchu na drugą stronę sali i powąchaj okolicę. Wespnij się na ścianę, po czym idź dalej. Kiedy dotrzesz do przełącznika na pazury, użyj go. W tym momencie przejście do głębszej części więzienia zostanie otwarte - możesz wrócić do początkowej lokacji i rozejrzeć się po nowych pomieszczeniach (po drodze czeka Cię potyczka z kilkoma grupami przeciwników).
Gdy wejdziesz do nowootwartej sali, wyeliminuj więźniów w niej stacjonujących, a następnie podejdź Iron Manem do komputera po lewej. Na ekranie wyświetli się podgląd systemu ochrony - Twoim celem jest sprawdzenie wszystkich kamer. Przesuwaj celownik w stronę kolejnych znaków zapytania, odblokowując coraz to nowe obrazy. Kiedy dotrzesz do ostatniego z nich, do pomieszczenia zostanie przywołana winda. Wejdź do niej, a rozpocznie się nowa sekwencja.
Na nowym poziomie czeka Cię potyczka z Magneto oraz Szablozębym. Iron Man został rozbrojony, więc musisz polegać na Hulku i Wolverinie.
Kiedy pokonasz wszystkich więźniów w okolicy, odblokujesz nową sekwencję walki - to Twoja szansa. Podejdź człowiekiem-rosomakiem do sterty klocków po prawej i zbuduj z nich uchwyt dla Hulka. Jako ten drugi podnieś obiekt i rzuć nim w Szablozębnego. Pierwsza runda za Tobą, zaraz nastąpią dwie następne.
Druga sekwencja jest bardzo podobna. Zlikwiduj wszystkich wrogów, a następnie podbiegnij Wolverinem do lewej części windy i z klocków zbuduj kolejny pocisk. Jako Hulk rzuć w przeciwnika i przygotuj się na kolejną dawkę przeciwników do zatłuczenia.
Ostatnia runda wygląda niemal identycznie - jako Wolverine zbuduj dwa obiekty do rzucania, a będąc Hulkiem postaraj się strącić przeciwnika z obu latających platform (kiedy zniszczysz jedną, Szablozęby przeskoczy na drugą). Gdy to zrobisz, walka dobiegnie końca i zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji.
Walka z Abominacją wymaga pomyślunku, a nie brutalnej siły. Jako Wolverine idź w prawo, aż dotrzesz do miejsca w którym można coś wywęszyć. Odkryj delikatną skrzynię i przełącz się na Hulka. Jako ten ostatni podnieś pobliski kontener i ustaw się naprzeciwko zielonej wyrwy. Wyceluj pocisk i rzuć go, aby odblokować przejście dla mutanta z pazurami.
Wejdź Wolverinem na wieżę i przeskakuj między dwiema biało-niebieskimi ścianami dopóki nie dotrzesz na sam dach. Pokonaj kilku wrogów, którzy się tam pojawią, a następnie przejmij kontrolę nad reflektorem. Wyceluj promień światła w przeciwnika, aby go oślepić - w ten sposób ułatwisz sprawę zielonoskóremu. Teraz wystarczy wcielić się w Hulka i szybko naciskać klawisz ataku.
Pierwsza sekwencja jest już za Tobą - teraz druga. Podbiegnij Wolverinem do kopca po lewej stronie areny i wykop z niego drabinę. Zbuduj ją i wejdź na dach, kierując się w prawo. Wywęsz przejście na ścianie i wespnij się na samą górę lokacji. Tam użyj przełącznika na pazury, dzięki któremu uruchomisz kolejny reflektor. Dalszy przebieg wydarzeń jest taki sam, jak ostatnio - oślep Abominację jaskrawym światłem, a następnie dołóż potworowi, wciskając klawisz ataku.
Aby zadać finalny cios musisz ponownie wcielić się w Wolverina i za jego pośrednictwem wjechać windą na górę budynku po lewej (wyszło stamtąd kilku bandziorów). Idź w lewo, pokonując kolejnych wrogów, aż dotrzesz do sterty śmieci, która aż się prosi o demontaż. Rozwal ją, a następnie zbuduj przełącznik na pazury. Uruchom go i ponownie włącz reflektor, oświetlając arcyłotra. Kiedy ten zostanie oślepiony, pokonaj go Hulkiem, wciskając szybko klawisz ataku a potem interakcji.