Szatańska pożoga | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Szatańska pożoga
Poszukujemy diademu, który jest kolejnym horkruksem. Przechodzimy do końca w prawo, znajdziemy tam 3 kociołki jeden na drugim, strzelamy w nie z różdżki, dzięki czemu możemy jednego z nich użyć.
Podchodzimy Hermioną do różowej platformy i wyciągamy z torebki wielką szuflę i miotłę. Odkurzamy pajęczynę i zbieramy czerwonego pająka. Pierwszy składnik możemy wrzucić do kociołka.
Przełączamy się na Rona, używamy pomarańczowej skrzynki i strzelamy z rakiety. Bierzemy leżący na ziemi zielony wentylator i zanosimy go czarodziejowi z obrazu, w zamian dostajemy niebieski lód, który jest kolejnym składnikiem eliksiru.
Następnie strącamy donicę z żółtym kwiatem i przełączamy się na Hermionę. Przywołujemy Krzywołapa i wykopujemy ostatni składnik eliksiru. Przeszkoda zostaje wysadzona a my ruszamy dalej.
Hermioną rozwiązujemy zagadkę z szafy z książkami. Z klocków składamy tarczą i wkładamy ją w dłonie rycerza.
Wskakujemy po tarczy do góry i bierzemy ze sobą okulary. Na dole dostrzeżemy niewidzialne klocki z których zbudujemy katapultę, posłuży nam ona do zniszczenia drugiej już przeszkody.
Przełączamy się na Rona i wygaszaczem bierzemy światło z lampy. Oddajemy je do lampy na zastawionym stołem, dzięki czemu żołnierze odblokują nam dalszą drogę.
Podchodzimy do wielkiej wagi i niszczymy kolejno trzy srebrne przedmioty magią RD.
Element rury, którego szukamy przeważy i opadnie na dół, podnosimy go i umieszczamy we właściwym miejscu. Teraz obracamy źle ustawioną część przewodu.
Przełączamy się na Hermionę i przywołujemy Krzywołapa., którym wchodzimy do środka i naciskamy na przycisk.
Rurociąg otworzy się z drugiej strony, przechodzimy tamtędy dzięki czemu, efektem domina przewrócą się wszystkie książki.
Podczas pożaru musimy pokonywać kolejne poziomy. Gasimy stojące nam na drodze płomienie. Gdy dotrzemy do końca w prawo wskakujmy wyżej. Podnosimy magią WL obrócony samochód, reszta przyjaciół przejdzie na drugą stronę.
Idziemy do końca w lewo, niszczymy magią RD srebrny stołek i wspinamy się po stercie mebli do góry.
Gasimy kolejne płomienie, przełączamy się na Rona i wyciągamy fajerwerki z pomarańczowej skrzynki. Następnie odpalamy je, dzięki czemu możemy przejść dalej w prawo.
Strzelamy z różdżki w szafę, która obróci się, wycinamy czerwone klocki i budujemy z nich drabinę. Wspinamy się do gór.
Na miotłach przelatujemy z jednej platformy, na drugą i uruchamiamy kolejno pompy. Woda spowalnia nieco postępujący pożar, dzięki czemu udaje się nam uratować dwóch Slytherinów.