Gwardia Dumbledore'a (2) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Na początku wsuwamy za pomocą WL brakującą część rury w odpowiednie miejsce.
Znowu będzie potrzebny Krzywołap. Wchodzimy nim do przewodu a na końcu znajdziemy pierwszy, wcześniej niedostępny element szyldu.
Kolejny znajdziemy pod zaspą śniegu, odkopujemy oczywiście Krzywołapem.
Teraz możemy złożyć szyld i ustawić go w odpowiednie miejsce, drzwi do tawerny stoją otworem.
W tawernie musimy zdobyć jeszcze trzech kandydatów. Pierwszy przedmiot możemy zdobyć uderzając RD w biało-czerwony stolik, który widzimy zaraz po wejściu.
Z jego części WL składamy teatrzyk i wskakujemy do środka, domyślnie klawiszem U.
Po odegraniu scenki możemy zanieść figurkę, czekającej obok kandydatce.
Następnie podchodzimy do biblioteczki klikamy klawisz K, obserwujemy kolejność podświetlania obrazków. Po zakończeniu powtarzamy sekwencje, zatwierdzając klawiszem H. (Kapelusz >> gwiazdki >> półksiężyc >> eliksir), za poprawną odpowiedz dostaniemy jabłko,
które musimy wsadzić w pysk świni.
Wysunie się skrzynia, z której wyskoczy dementor. Traktujemy go EP za co otrzymujemy jego ramię.
Zanosimy je dziewczynie w fioletowej czapce.
Przy barze stoi chłopak który szuka czerwonego pióra, zdobędziemy je po zniszczeniu trzech (czerwonej, niebieskiej i żółtej) beczek, czarem WL składamy z nich obraz z którego wyleci ów pióro,
oddajemy je chłopakowi. Kolejna misja kończy sie sukcesem.
Wracamy do szkoły, i podążamy za Prawie Bezgłowym Nickiem. Dotrzemy do drzwi, przez które Nick przejdzie, niestety są one dla nas zamknięte. Klucz dostaniemy od chłopaka, w zamian za aparat. Aparat ten znajdziemy na ławce tuż obok. Otwieramy kluczem kłódkę i idziemy dalej.
Trafiamy do pokoju, w którym ćwiczyć będziemy obronę przed czarną magią. Odbywamy nasze pierwsze pojedynki. Po wygraniu zostanie odblokowane pojedynkowanie się. I znowu ruszamy za prowadzącym nas duchem. Warto pozbierać monety, ponieważ będą one przydatne w późniejszych etapach gry.