Mroczne czasy (2) | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Po prawej stronie na końcu parku znajduje się altana, obok której stoi zielony schowek. Niestety zamknięty jest przez srebrną kłódkę. Przełączamy się na Kingsley'a i czarem Reducto niszczymy zabezpieczenie. Ze środka wylecą klocki, używamy na nich WL i składamy młot, którym następnie wybijamy z dachu altany, zagubionego kompana.
Gdy już uratowaliśmy 3 towarzyszy, udajemy się do fontanny i używamy na jednym z posągów magii WL. Reszta grupy zrobi to samo, dzięki czemu Moody zostanie uwolniony.
Okazuje się jednak, że Moody zgubił swoją laskę. Na szczęście leży ona niedaleko, przy fontannie. Podnosimy ją i oddajemy mu zgubę. Przełączamy się na Moody'ego i wychodzimy z parku. Ustawiamy się w wyznaczonym przez świecący okrąg miejscu i używamy laski za pomocą klawisza K. Ukazuje się nam wcześniej ukryta siedziba Zakonu Feniksa. Kolejnym naszym celem jest dotarcie na rozprawę w Ministerstwie Magii. Naszym towarzyszem jest Artur Wesley.
W pierwszej kolejności musimy naprawić wózek na szczotki. Do tego zadania wybieramy Wesley'a, którego umiejętnością specjalną jest właśnie naprawa. Podchodzimy do zepsutego wózka i wciskamy klawisz K.
Po tej operacji szczotki oczyszczą nam kominek. Następnie czarem WL układamy leżące w kominku klocki, dzięki czemu możemy z niego skorzystać.
Po przejściu przez kominek kierujemy się w prawo, gdzie zobaczymy fontannę. Odkręcamy czerwony zawór.
Następnie składamy uzyskane w ten sposób klocki i...
...rzucamy samolotem, a to wszystko wykonujemy używając czaru WL. Dzięki temu strażnik otwiera nam bramę, przez którą przechodzimy.
W kolejnym pomieszczeniu spotykamy czarodzieja, który zgubił swoją ropuchę. Znajdziemy ją za zniszczoną, niebieską kratą.
Żeby ją otworzyć używam umiejętności Artura Wesley'a. Kiedy otworzymy kratę, zabieramy ropuchę i zanosimy ją czarodziejowi.
W podziękowaniu czarodziej da nam kilka klocków, z których składamy czarem WL, zielone pokrętło.
Podnosimy element i umieszczamy na ścianie windy. W ten sposób dostajemy się do podziemi Ministerstwa Magii i kończymy pierwszą przygodę.
Po wszystkim trafiamy na ulicę Pokątną. Odpowiednią drogę pokaże nam Prawie Bezgłowy Nick. Jeżeli go zgubimy podążajmy za monetami duchów, które zostawia za sobą duch.
Dojdziemy do Dziurawego Kotła. Przechodzimy przez salę i wychodzimy przez tylnie drzwi. Wciąż podążamy za duchem- będziemy musieli otworzyć metalową bramę i zejść na dół na peron.
Na peronie będzie czekał na nas konduktor. Potrzebujemy jednak biletu. W tym celu podchodzimy do automatu i używamy go. Kiedy będziemy mieli bilet możemy wsiąść do pociągu.
Docieramy do Hogwartu. Udajemy się za Bezgłowym Nickiem. Pamiętamy, że jeśli stracimy go z oczu na ziemi zostawia on swoje monety, by pokazać nam drogę.