Łzy Snape'a | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Łzy Snape'a
Walka o zamek wciąż trwa, trafiamy na dziedziniec. Napełniamy wodą zbiornik, podnosimy i gasimy nim wielkie płomienie.
Podchodzimy Ronem do skrzynki Wesleaów i bierzemy przyssawki. Wchodzimy po kolorowej ścianie do góry. Z leżących u góry klocków składamy mechanizm podnoszenia bramy.
Wkładamy złożony mechanizm w odpowiednie miejsce, a ten zaczyna działać poprawnie. Przechodzimy bez rozbitą bramę, chodzimy po schodach w dół aż trafimy na plac.
Korzystamy z torebki Hermiony i wyjmujemy klocki, z których składamy katapultę. Strzałem w tarczę spowodujemy wystrzelenie ładunku w stronę olbrzyma. Po każdym trafieniu nadchodzi fala przeciwników. Kiedy uda nam się strzelić w olbrzyma 3 razy zostaje on pokonany.
Podchodzimy do ściany i unosimy platformy, po nich wskakujemy do góry. Ruszamy dalej, na drodze stoi nam jednak kolejny olbrzym którego przechytrzymy za pomocą peleryny niewidki, musimy wybrać do tego zadania Pottera.
Przechodzimy tuż obok olbrzyma i skręcamy w prawo, wycinamy nieco czerwonych klocków, magią DF i składamy gramofon. Dzięki czemu olbrzym zaczyna tańczyć i nie zwraca na nas uwagi.
Przełączamy się na Rona i wyciągamy z pomarańczowego pudla nasiona, które wysypujemy w pobliżu olbrzyma.
Jesteśmy w przystani Hogwartu. Leżącą przy kolumnie kotwicę uwalniamy z diabelskich sideł przy pomocy LM i zawieszamy na haku.
Z wody zostaną wciągnięte klocki, budujemy z nich korbę i zaczynamy kręcić.
Kraty zostają podniesione, przełączamy się na Hermionę i rozwiązujemy zagadkę z książkami.
Wskakujemy do wody i składamy w niej wentylator dzięki któremu wskoczymy do Snape'a. Wybieramy czar SK i odkrywamy jego myśli. Potrzebuje on wiaderka na swe łzy.
Wygaszaczem zabieramy światełko i przechodzimy prawą stronę przystani. Montujemy światełko na słupie dzięki czemu diabelskie sidła ustępują.
Zabieramy ze sobą korbę i zakładamy ja na zbiorniku. Napełniamy zbiornik wodą, magia AR i zaczynamy pompować aż ryba pęknie.
W środku znajdziemy szukane wiadro, zanosimy je do Snape'a.