Paląc mosty | Znajdźki - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Paląc mosty
Sztony postaci

Kiedy śledzimy poczynania Luny i Harrego, pod koniec musimy wypełnić zbiornik wodą. Posąg, który trzymał zbiornik należy potraktować z różdżki, a ten po chwili wyrzuci szton Szara Dama.
Przed wejściem do Komnaty Tajemnic znajdziemy czarne skały, po ich zniszczeniu czarną magią otrzymamy różową platformę, następnie kopiemy i wykopujemy kryształ. Umieszczamy znalezisko w paszczy węża i otrzymujemy szton Neville (Sweter).

W pobliżu pająka należy wygaszaczem umieścić światło, uzyskamy w ten sposób pudło Weasleów. W środku znajdziemy buty przyssawki, dzięki którym wejdziemy po ścianie i zdobędziemy szton Seamus Finnigan. Światło zdobędziemy na dolnych segmentach mostu.
Herby Hogwartu

Po zejściu schodami w dół używamy czarnej magii na przedmiotach tam się znajdujących. Następnie napełniamy akwarium wodą, czarem Aguamenti. Otrzymamy pierwszy herb.

Po zniszczeniu pierwszej bariery zabieramy wygaszaczem światło, które znajdziemy obok akwarium. Przechodzimy nieco dalej znajdziemy zgaszoną lampę, oddajemy światło. Pojawią się dwie twarze, napełniamy je wodą, kiedy w obu przypadkach woda osiągnie maksimum otrzymamy herb.

Przed drzwiami z wężami prowadzącymi do Komnaty Tajemnic jest mały staw, a w okół niego leżą ryby. Jeśli wrzucimy wszystkie do wody otrzymamy herb.

W samej komnacie tajemnic, aby otrzymać herb musimy złożyć trzy tańczące szkielety. Pierwszy znajdziemy zaraz po wejściu do podziemi. Drugi znajdziemy w skrzyni, a skrzynię w paszczy posągu węża, tuż po wejściu do Komnaty. Ostatni wykopać musimy zaraz obok Bazyliszka.
Uczniowie w niebezpieczeństwie

Kiedy mamy za zadanie rozmieszczenie ładunków na moście, ostatniego nie umieszczamy na miejscu. Udajemy się do końca w prawo, aż zejdziemy z mostu i idziemy dalej. Zobaczymy duży kwiat, oraz skały. Skały niszczymy czarną magią, następnie wystające elementy wypełniamy wodą. Po tym kwiat wyrzuci ucznia.