Problemy stworka | Opis przejścia - Rok 5 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Problemy stworka
Na zimowe ferie udajemy się do siedziby Zakonu Feniska, gdzie jesteśmy niemile przywitani przez domowego skrzata Stworka. By otworzyć drzwi, przez które możemy wyjść z kuchni potrzebna nam będzie klamka. Udajemy się do pierwszych po lewej drzwi, otwieramy je, ze środka wylecą klocki.
Składamy z nich kominek i wstawiamy do wnęki. Piecyk wypiecze nam pyszny tort, który następnie kładziemy na stole.
Na tort skusi się latający pod sufitem mikołaj w zamian oddając nam klamkę. Zieloną klamkę używamy na drzwiach i przechodzimy dalej.
Na drodze staje nam złoty posąg rycerza niszczymy go dowolnym czarem i ruszamy na górę.
Stworek wciąż nam ucieka i nie pozwala iść dalej. Podchodzimy do zamkniętych schodów, i używamy WL na figurce skrzata, sekwencje powtarzamy na kolejnych dwóch figurkach.
Na następnym piętrze musimy się przedostać niezauważeni obok krzyczącej damy. Wybieramy Harrego i zakładamy pelerynę niewidkę. Przechodzimy na drugą stronę obrazu i otwieramy pomarańczową szafę. Z klocków, które będą w środku składamy uchwyt i ciągniemy zamykając zasłony.
Teraz możemy przełączyć się na Hermionę i podejść do półki na książki. Klikamy przycisk akcji (domyślnie klawisz K) i rozszyfrowujemy kod (Kapelusz >> gwiazdki >> półksiężyc >> eliksir). Dzięki temu zdobywamy kolejną zieloną klamkę.
Bierzemy klamkę i schodzimy na dół. Klamkę umieszczamy na drzwiach po lewej stronie od schodów. W środku spotykamy Syriusza Black'a.
Musimy mu pomóc odtworzyć drzewo genealogiczne rodzinny. Niszczymy skrzynię, z której wylecą 3 obrazki. Każdy z obrazków ma innego koloru spód, dopasowujemy kolor do koloru na ścianie i magią WL wkładamy je na odpowiednie miejsca.
Następnie musimy poskładać większy fragment ściany. Pierwszy element układanki znajdziemy w szafie po prawej stronie. Przełączamy się na Harrego i podchodzimy do szafy dla podpowiedzi sekwencja kolorów jest następująca: zielony, czerwony, żółty, niebieski.
Kolejny element znajdziemy w zegarze, używamy czaru WL na wskazówkach, dzięki czemu zegar się rozpadnie a my możemy włożyć w odpowiednie miejsce kolejny klocek.
Do zdobycia ostatniego elementu potrzebny będzie Syriusz i jego umiejętność przemiany w psa. Wybieramy Syriusza zmieniamy się w czarnego kundelka i kopiemy w kupce ziemi po lewej stronie pomieszczenia, pod ziemią znajdziemy ostatnią płytkę. Zanosimy ją i wkładamy na miejsce. Na koniec wkładamy całą płytę na ścianę magią WL.