Siedmiu Harrych | Opis przejścia - Rok 7 | LEGO Harry Potter Lata 5-7 LEGO Harry Potter: Lata 5-7 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Siedmiu Harrych
Dla Harrego przestało być bezpiecznie w domu jego wujostwa. Zakon Feniksa postanowił, zabrać go w inne miejsce. Naszym zadaniem jest stworzenie eliksiru, który pozwoli innym przybrać formę Harrego.
Pierwszy składnik wyrośnie, gdy podlejemy wodą ze szklanek, roślinkę znajdującą się w rogu salonu. Szlanki znajdziemy za żaluzjami po prawej stronie.
Przełączamy się na Artura i naprawiamy odkurzacz. Po tym jak posprząta on śmieci, podnosimy szczotkę magią WL. Odkurzacz roztrzaska się o ścianę, my otrzymamy kolejny składnik.
Ostatni znajdziemy w zamkniętej na srebrną kłódkę lodówce. Wszystkie składniki umieszczamy w kociołku i wypijamy nieco eliksiru.
Kiedy mieliśmy ruszać, Hagrid niszczy przez przypadek swój motor, musimy go naprawić.
Podchodzimy do pustego zbiornika i napełniamy go wodą. Następnie podnośmy koniec węża i wkładamy go do rynny.
Podchodzimy do urwanej części i czarem WL wkładamy ją na odpowiednie miejsce. Woda zrzuci nam pierwszą część, którą umieszczamy w odpowiednim miejscu.
Przełączamy sie na Hagrida, przy podjeździe znajdziemy kubeł na śmieci. Ciągniemy za pomarańczową rączkę, śmietnik zniszczy się, a ze środka wyleci kolejna część.
Trzecią a zarazem ostatnią znajdziemy, na końcu po lewej stronie na krzaku, ściągamy ją magią WL i umieszczamy na miejscu. Wskakujemy na motor i odlatujemy.
W tym miejscu możemy zdobyć sporą ilość monet, jednocześnie jednak musimy unikać ataków śmierciożerców, ponieważ mogą one spowodować stratę zebranej gotówki.
Trafiamy do domu Wesleaów, gdzie spotykamy osobę reprezentującą testament profesora Dombledorea. Otrzymujemy trzy przedmioty, które zostały nam zapisane. Od razu mamy okazję wypróbować jeden z nich. Przełączamy się na Rona i wybieramy jego wygaszasz, podchodzimy do okna i klikamy klawisz K, dzięki czemu zebraliśmy światło z lampy, teraz przenosimy je do kominka.
Lód topi się i widzimy różową platformę. W tym miejscu Hermiona może korzystać ze swojej magicznej torebki. Wyjmuje ona ze środka samolot, który z impetem wylatuje i otwiera drzwi, wychodzimy.
Trafiamy na przyjęcie, przerwane przez atak śmiercożerców. Niszczymy leżący na ziemi wazon z kwiatami, z którego powstaje chmura.
Podnosimy ją i kierujemy nad duże płomienie.
Ruszamy dalej w prawo, wodą z różdżki gasimy płomienie na różowej platformie i przełączamy się na Hermionę. Korzystamy z torebki, a kilofem rzeźbimy w bryle lodu.
Otrzymaną figurę magią WL przenosimy nad kolejne wielkie płomienie, rzeźba topi się i gasi ogień.
Przechodzimy dalej, gdzie znowu widzimy różową platformę, z której korzystamy po ugaszeniu uprzednio ognia. Z torebki wyjmujemy zbiornik, napełniamy go wodą i przenosimy nad duże płomienie.
Przełączamy się na Rona, podchodzimy do świecącej się lampki i zbieramy światło. Następnie umieszczamy je na torcie.