Zadania poboczne | Strażnica - sekrety w Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Zadania poboczne
#1 Leczenie Kanarków
Misję możesz rozpocząć w głównej części Strażnicy, po prawej stronie. Porozmawiaj z Aquamanem i posłuchaj co ma do powiedzenia. Będziesz musiał znaleźć ostrygę i mu ją przynieść.
Ostrygę znajdziesz w centralnej części Strażnicy. Podejdź do miejsca pokazanego na obrazku a znajdziesz tu srebrną skrzynię. Zmień postać na Batmana i ubierz się w pancerz wspomagany. Jak tylko zniszczysz pojemnik ponownie zmień strój, tym razem na kostium z sonarem i rozbij szklaną osłonę. Po roztrzaskaniu szkła możesz zabrać ostrygę i zanieść do Aquamana. W nagrodę dostaniesz złoty klocek oraz nową postać Czarny Kanarek.
#2 Zezwolenie Na Odpalenie
Żeby otrzymać misję Zezwolenie na Odpalenie musisz porozmawiać z Zieloną Glutarnią. Znajdziesz go na samym dole Strażnicy. Po wysłuchaniu co ma do powiedzenia przystąp do budowania przejścia
Zbuduj drugą część przejścia z klocków rozsypanych na ziemi. Jak tylko to zrobisz Zielona Glutarnia w nagrodę wręczy ci złoty klocek. Po wykonaniu tej misji będziesz mógł dostać się do Stacji Kosmicznej.
#3 Przyprawiasz Mnie o Zawrót Głowy
Misja Przyprawiasz mnie o zawrót głowy dostępna będzie w celach więziennych Strażnicy. Podejdź do Kevina Smith'a i porozmawiaj z nim. Będziesz musiał zmierzyć się z Królem Przypraw.
Na początku musisz zabić jego obstawę. Jak tylko to zrobisz Król zeskoczy na dół i będziesz mógł go okładać.
UWAGA! Jedynym sposobem na jego pokonanie jest wyprowadzenie w niego ciosu kiedy jest ogłuszony (kiedy ma gwiazdki nad głową). Zacznij kontrolować Supermana i wystrzel w niego z lasera. Zobaczysz wtedy wspomniane wyżej gwiazdki nad głową. Po wykonanej czynności wystarczy, że podejdziesz do niego i wyprowadzisz cios. Będziesz musiał powtarzać krok trzykrotnie żeby go pokonać a jak tylko to zrobisz, w nagrodę otrzymasz postać Król Przypraw oraz złoty klocek.
#4 Opiekuńczy Owad
Misję Opiekuńczy Owad będziesz mógł otrzymać po wykonaniu zadania Przyprawiasz Mnie O Zawrót Głowy. Podejdź do lewej strony cel więziennych i porozmawiaj z Zabójczą Ćmą. Jak tylko to zrobisz Ćma pokaże ci pewną wskazówkę. Naciśnie na przycisk na ziemi i zapali żarówkę, do której od razu poleci. Ty musisz robić dokładnie to samo. Żeby wiedzieć, który przycisk nacisnąć gra wyświetli ci sznurek monet, za którym musisz podążać.
Jak tylko przejdziesz przez kilka etapów z żarówkami, Ćma otworzy srebrny pojemnik w którym będzie znajdował się złoty klocek. Za wykonani zadania dostaniesz nie tylko złoty klocek ale także nową postać, Zabójczą Ćmę.
#5 W pogoni za złotem
Udaj się do laboratoriów i porozmawiaj z Goldem i rozpocznij misję W Pogoni Za Złotem. Żeby rozpocząć misję musisz najpierw zmienić kostium.
Przejdź na prawą stronę i użyj urządzenia do tworzenia własnych postaci. Żeby móc wykonać powyższą misję musisz spełnić dwa warunki. Pierwszym warunkiem jest zmiana korpusu nowej postaci na Booster Gold. Będzie ona kosztować 1000 monet. Drugim krokiem jest wybranie opcji zmiany nakrycia głowy. Wybierz z menu Booster Gold. Zaakceptuj nową postać i podejdź do Boostera Gold'a i porozmawiaj z nim. W nagrodę dostaniesz złoty klocek lecz zaatakują się także bandyci. Po rozprawieniu się z nimi zakończysz zadanie. W nagrodę otrzymasz złoty klocek.
#6 Ciągnie Swój Do Swego
Misję Ciągnie Swój do Swego będziesz mógł wykonać po zrobieniu misji z Boosterem Goldem. Żeby wykonać misję musisz wykonać identyczne kroki jak w misji W Pogoni Za Złotem. Podejdź do urządzenia zmiany postaci i stwórz nową, na podobiznę pingwina.
Tak jak w przypadku Boostera Golda musisz zmienić tors i nakrycie głowy na pingwina. Po wykonaniu postaci zaakceptuj ją i porozmawiaj z pingwinem. W nagrodę dostaniesz złoty klocek.
#7 Nie wszystko złoto
Po wykonaniu misji W Pogoni Za Złotem, zaraz po wyjściu z laboratorium spotkasz kolejny raz Boostera Gold'a. Porozmawiaj z nim i wysłuchaj co ma do powiedzenia.
Żeby zakończyć misję sukcesem musisz zniszczyć znak Brązowego Boostera. Podejdź do znaku, widocznego na obrazku i zniszcz obiekty, które znajdują się obok. Z obiektów stwórz magnetyczne zaczepy, które powędrują na znak. Żeby je przestawić musisz zmienić postać na taką, która posiada kostium magnetyczny (na przykład Cyborg). Po przestawieniu zaczepów misja zakończy się powodzeniem a nagrodę dostaniesz postać Boostera Golda oraz złoty klocek.
#8 Kotka błyskotka
Misję Kotka Błyskotka możesz wykonać udając się do sali trofeów i rozmawiając z kobietą-kotem. Kobieta-kot będzie chciała zawrzeć z tobą umowę. Jeśli przyniesiesz jej statuetkę kota, dostaniesz w nagrodę błyskotkę.
Żeby uzyskać figurkę musisz udać się piętro wyżej. Znajdziesz ją za barierą z laserów. Żeby wyłączyć blokadę zmień postać na Cyborga i ubierz się w kostium rozbiórkowy po czym zniszcz srebrny obiekt po prawej stronie korzystając z ładunków wybuchowych. Po zniszczeniu obiektu użyj dźwigni, która się tam znajduje by wyłączyć pole ochronne. Zabierz figurkę kota i zanieś ją do Kobiety-kota a w nagrodę dostaniesz postać Kobieta-kot sprzed 59' oraz złoty klocek
#9 Mikstura
Udaj się do Hangaru i wzleć na najwyższe piętro po prawej stronie. Znajdziesz tutaj Man-Bata, który poprosi o pomoc w znalezieniu sekretnego składnika. Man-Bat poprosi się o dokładny składnik, zielony w butelce i nie możesz się pomylić w wyborze.
Przejdź na lewą stronę a na stolikach znajdziesz różne składniki. Prawidłowy składnik znajdziesz na lewym stoliku, który widać na obrazku. Po zebraniu fiolki, wróć do Man-Bata i oddaj mu ją a w nagrodę dostaniesz złoty klocek.
10 Pudełko z niespodzianką
Uwaga! Misja Pudełko z Niespodzianką będzie dostępna tylko w momencie, w którym wykonasz misję poboczną Pomoc Psychi(atry)czna dostępną w Hali Sprawiedliwości (zajrzyj do działu Hala Sprawiedliwości - zadania poboczne żeby dowiedzieć się więcej).
Porozmawiaj z Batgirl po czym zacznij przeszukiwać fioletowe pudełka rozsiane po hangarze. Musisz znaleźć kilku cywili i przyprowadzić ich do Batgirl. Po uratowaniu wszystkich cywili w nagrodę dostaniesz złoty klocek.