Kostium Na Miarę Kosmosu | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Kostium Na Miarę Kosmosu
Po obejrzeniu krótkiego filmu przerywnikowego uzyskaj panowanie nad Batman'em i przebierz się w pancerz wspomagany. Tym sposobem będziesz mógł niszczyć srebrne obiekty z klocków. Pozbieraj wszystkie monety i rusz w dalszą drogę. Dotrzesz do momenty, w którym zatrzyma cię brama z laserami. Żeby przejść dalej musisz podłożyć bombę Batman'em (to są obiekty ze srebrnymi klockami).
Przejdź na wyższy poziom i zniszcz klocki, które się tam znajdują. Zmień postać na Robin'a i ubierz się w kostium techniczny. Stwórz narzędzie z rozsypanych na ziemi klocków i przywołaj robota, którym odblokuj dostęp do maszyny.
Po odblokowaniu dostępu z jaskini wysuną się tory. Zmień postać na Batman'a i skorzystaj z pancerza wspomaganego. Przytrzymaj odpowiedni klawisz i wyceluj w srebrny klocek nad tobą (z logiem Batman'a).
Po rozbiciu wejścia na wyższe piętro zakotwicz i dostań się na platformę. Zmień postać na Robina i podejdź do konsoli obok oraz naciskaj wskazany przycisk.
Przejdź na niższy poziom i zbierz Token postacią Batman'a. Żeby go zebrać musisz najpierw zniszczyć srebrny obiekt z klocków, który go chroni (zmień strój na pancerz wspomagany i podłóż bombę pod ten obiekt). Po zebraniu stroju z sonarem, zniszcz szklane osłony, które znajdują się obok ciebie.
Skorzystaj teraz z kombinezonu ochronnego Robin'a i pozbieraj wszystkie klocki, które znajdują się na ziemi. Po wykonaniu tego kroku zmień strój na strój techniczny i przywołaj robota. Przeleć robotem przez małe wejście a dotrzesz nim na platformy po prawej stronie. Jak tylko się tam znajdziesz kieruj robotem na dolną część platformy i odblokuj most, który umożliwi przejście twoim bohaterom.
Zmień postać na Batman'a i porozbijaj wszystkie obiekty, które znajdują się obok ciebie (szklane obiekty zniszczysz za pomocą stroju z sonarem).
Po zniszczeniu obiektów zmień postać na Robina i podejdź do konsoli w kostiumie technicznym by stworzyć maszynę. Zmień strój na kombinezon ochronny i pozbieraj klocki z ziemi po czym włóż je do maszyny obok, tworząc wiatrak.
Zmień postać na Batman'a i wskocz na górę za pomocą wiatraka. Jak będziesz na górze, ubierz się w kostium z czujnikami i podejdź do ściany, która zaznaczona jest na zielono.
Zmień położenie dwóch klocków (po prawej i lewej stronie) by umożliwić przepływ paliwa do rakiet. Po wykonanej czynności zawieś się dowolną postacią na drążku obok by odblokować przepływ.
Podejdź jako Batman w stroju z czujnikami do zbiornika po prawej stronie i jak tylko drzwi zmienią się na szklane, zmień strój na kombinezon z sonarem, dzięki któremu rozbijesz szklane drzwi.
Po rozbiciu szklanych drzwi przejmij kontrolę nad Robin'em i zaopatrz się w kombinezon ochronny. Tylko tak będziesz mógł przejść przez toksyczne odpady w zbiorniku bez uszczerbku na zdrowiu. Na końcu drogi użyj haku by umożliwić przejście Batman'owi.
Dostań się do centralnej części platformy i zmień postać na Batman'a. Dzięki strojowi z czujnikami zauważysz w ciemnej jaskini srebrne klocki. Zniszcz je za pomocą pancerza wspomaganego i zmień postać na Robina. Kontrolując Robin'a zmień strój na strój świecący i doładuj energię na pobliskim generatorze. Jak tylko to zrobisz wskocz do ciemnej jaskini i wsiądź do pojazdu.
Będąc w pojeździe, dojedź do jaskini obok i szukaj na ziemi srebrnych klocków. Możesz je przeszukiwać za pomocą przycisku interakcji otrzymując monety. Jak przeszukasz czwartą taką skrytkę, dostaniesz token (kolejny strój dla Batman'a).
Zabierz Token postacią Batman'a. Dzięki kosmicznemu strojowi będziesz mógł niszczyć złote obiekty z klocków. Podejdź do dwóch z nich i zrób to a z nich wykonaj kolejne obiekty (Obiekt po prawej stronie będzie dostępny dopiero po ukończeniu misji w wolnej grze i skorzystać będziesz mógł z niego dopiero po wyborze Zielonej Latarni jako twojego towarzysza. Więcej w tym temacie znajdziesz w rozdziale porady ogólne).
Po wykonaniu obiektu po lewej stronie platformy będziesz mógł doładować paliwo wymagane do latania jako Batman w stroju kosmicznym. Po doładowaniu paliwa wleć na platformę, która znajduje się zaraz obok maszyny z paliwem (po skoku naciśnij jeszcze raz klawisz skoku by wznieść się w powietrze).
Na platformie możesz porozbijać wszystkie obiekty i zebrać monety. Korzystając nadal ze stroju kosmicznego zniszcz złoty obiekt z klocków by opuścić drabinę, która umożliwi przejście Robin'owi.
Korzystając ze stroju kosmicznego Batman'a przeleć na kolejną platformę i przetnij laserem złotą ścianę z klocków. Kształt przecięcia będzie się wyświetlał na ekranie a ty musisz wskazywać drogę lasera, przyciskami kierunku.
Po zniszczeniu złotej ściany na ziemi zostaną rozsypane klocki, z których stwórz komputer. Żeby skorzystać z komputera musisz uzyskać panowanie nad Robin'em. Droga do wyższej platformy prowadzi tylko poprzez lot dlatego użyj postaci Batman'a i ubierz się w strój z czujnikami. Podejdź do prawej krawędzi platformy i naciśnij wymagany przycisk. Utworzysz tym samym część drogi dla Robin'a Zmień postać na Robin'a i użyj swojego kostura na otworze w ścianie (przytrzymaj wymagany przycisk) oraz wykonaj serię skoków.
Skorzystaj z kostiumu technicznego Robina i zacznij hakować komputer. Będąc w wirtualnej rzeczywistości musisz odblokować trzy przyciski na ziemi. Przedzieraj się przez labirynt a po odblokowaniu trzeciego przycisku zniszcz srebrną kostkę, która się tam pojawiła. Tym sposobem uzyskasz swoją pierwszą postać. Po wykonaniu tego kroku zejdź labiryntem do dolnej części miejsca i zniszcz pierwszą cyfrę. Drugą cyfrę uzyskasz poprzez wykonywanie perfekcyjnych skoków z klocki na klocek. Nie stój na klockach, które zmieniają kolor na czerwony bo możesz spaść w przepaść.
Przy trzeciej cyfrze musisz się zaznajomić z drogą poruszania się klocków. Będą to fale a jeśli skoczysz w nieodpowiednim momencie, nie zdążysz dotrzeć do wymaganego punktu. Obrazek przedstawia sytuację, w której widać najlepszy moment skoku na klocki. Musisz skoczyć wtedy, kiedy fala dopiero zaczyna się zmniejszać przy tobie. Tym sposobem będziesz mógł po prostu pobiec do wymaganego punktu.
Po zhakowaniu komputera, maszyna ustawi ostatnią część rakiety na miejsce a ty udaj się na mostek i skorzystaj z niej.
Po krótkim filmie przerywnikowym i odzyskaniu panowania nad postacią, przejmij kontrolę nad latającym pojazdem Batman'a. Zacznij zaznajamiać się ze sterowaniem i niszczyć wypuszczane przez Joker'a statki. W pewnym momencie, kiedy wypuści specjalną rakietę poszukaj minizestawu, który będzie zawieszony na średniej wysokości. Strzelaj do rakiety kiedy stoi w miejscu i unikaj kiedy się porusza. Zbieraj także zestawy ulepszeń, które wypadają z zabitych jednostek. Dodadzą one ci tarczę, laser czy też niszczące pole siłowe.
Po odzyskaniu panowania nad postacią zacznij zbierać wszystkie monety. W centralnej części (po drugiej stronie) znajdziesz srebrny obiekt do zniszczenia jako Batman. Z pojemnika uzyskasz strój magnetyczny dla Cyborga. Podejdź do pola ochronnego widocznego na obrazku i skorzystaj z umiejętności specjalnej Cyborga w kostiumie magnetycznym. Zniszczysz tym samym przeszkodę i droga będzie czysta.
Po zebraniu wszystkich monet i niespodzianek przejdź do pola siłowego. Zmień strój Cyborga na kostium rozbiórkowy a będziesz mógł niszczyć srebrne obiekty generujące pole ochronne.
W momencie, w którym spadnie rakieta na stację kosmiczną, zmień postać na Batman'a i za pomocą stroju kosmicznego, przepal laserem złoty klocek.
Po zniszczeniu rakiety utwórz z klocków na ziemi latającą maszynę. Żeby to zrobić musisz najpierw stworzyć platformę budowniczą dla Flash'a. Po wykonaniu platformy z klocków wejdź Flash'em w okrąg i naciśnij wymagany przycisk.
Po krótkiej scence przerywnikowej zapanuj nad postacią Cyborga i przebierz się w kostium magnetyczny. Podejdź do niebieskiej ściany widocznej na obrazku i otwórz do niej dostęp. Po wykonanej czynności zauważysz kolejną, tym razem złotą ścianę. Skorzystaj ze stroju kosmicznego Batman'a i przepal ją a z klocków, które wypadły na ziemię stwórz maszynę.
Jako Cyborg zmień strój na kostium kosmiczny i doładuj energię po czym wleć na wyższy poziom lokacji. Będąc na górze podejdź do niebieskiej ściany widocznej na obrazku i użyj stroju magnetycznego by odblokować dostęp do generatora.
Zmień postać na Batman'a i używając stroju kosmicznego przepal laserem obiekt ze złotych klocków na dole.
Zmień postać na Cyborg'a i przeleć na prawą platformę (możesz także zebrać monety przy głównej bramie) Jeżeli brakuje ci paliwa, doładuj je w maszynie na dole. Zabij wszystkich przeciwników i zniszcz wszystkie dostępne obiekty, które się tam znajdują. Na okręgu w centralnej części zbuduj z nich mechanizm, którym wysuniesz most dla swoich towarzyszy.
Jako Batman w pancerzu wspomaganym, zniszcz srebrne klocki i zbuduj kolejną maszynę w centralnej części. Zmień postać na Flash'a i wejdź do nowo zbudowanej przez ciebie maszyny. Dzięki szybkości Flash'a będziesz mógł przeciążyć generator i otworzyć główną bramę.