Na Strażnicy Porządku | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Na Strażnicy Porządku
Po obejrzeniu filmiku przerywnikowego zniszcz dwa lasery przy wejściu obok ciebie. Możesz także rozejrzeć się po pomieszczeniu a znajdziesz tu mnóstwo monet i obiektów do zniszczenia. Po zebraniu monet przejmij kontrolę nad Robin'em i załóż strój magnetyczny.
Udaj się na górę i zniszcz właz z niebieskich klocków. Zmień postać na Cyborga i załóż kostium rozbiórkowy a będziesz mógł zniszczyć srebrny obiekt obok ciebie.
Po zniszczeniu obiektu, z klocków leżących na ziemi stwórz panel sterowania i uzyskaj dostęp szafki, która znajduje się obok ciebie. Zauważysz token dla jednej z postaci. Żeby się do niej dostać zmień strój na kombinezon magnetyczny i roztrzaskaj szklaną osłonę wokół tokena. Token zabierz Robin'em i używając nowego wdzianka, stroju kuli wejdź do mechanizmu obok. Odblokuj drzwi używając stroju kuli. Przyciskami kierunku nakieruj na drzwi i zacznij się poruszać.
Po odzyskaniu panowania nad postaciami, zbierz wszystkie monety, które znajdują się w tej lokacji. Przejdź na prawą stronę i zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują a z klocków na ziemi wykonaj panel sterowania.
Podejdź do konsoli obok i zhakuj ją. Naciśnij najpierw na ludzika Lego po czym klikaj na pojawiające się klocki. Obok pojawi się schowek, w którym znajdziesz strój dla Cyborga, ekstrawielki kostium.
Po rozprawieniu się z przeciwnikami podejdź jako Cyborg w nowym kostiumie do zablokowanego przejścia i naciśnij wymagany przycisk. Jak zabijesz wszystkich wrogów zniszcz główne drzwi i przejdź do nowej lokacji.
Czeka cię walka z Firefly. Na początek zniszcz wszystkie obiekty w centralnej części pomieszczenia. Możesz także pozbierać monety z innych obiektów w tym pomieszczeniu (na skrzydłach) ale musisz unikać ostrzału Firefly'a. Najlepiej sprawdzi się w tym zadaniu Flash. Jak tylko pozbierasz świecidełka, zmontuj z klocków w centralnej części działko wodne i zacznij nim operować. Nakieruj celownikiem na samego Firefly'a i zacznij go ostrzeliwać. Jak tylko go pokonasz, ugaś pożar przy zablokowanych schodach i postacią Wonder Woman, użyj haka by zniszczyć blokadę.
Drugą walką jest walka z Cheetah. Zacznij ją okładać a jak cię złapie w uścisk zmień postać i uderz kilka razy by Cheetah puściła twojego pierwszego bohatera. Powtarzaj ten krok kilka razy a w pewnym momencie Cheetah schowa się pod sufitem. Żeby ją stamtąd ściągnąć musisz zbudować z klocków platformę dla Wonder Woman i wejść w okrąg. Umożliwi to odbijanie widocznego na obrazku lasera w jej stronę. Najpierw wyceluj w złote obiekty obok ciebie żeby zebrać monety a później w jej osłonę.
Po odzyskaniu panowania nad postaciami podejdź na prawą platformę jako Cyborg i przebierz się w kostium rozbiórkowy. Zniszcz tamtejszą srebrną skrzynię a z klocków zbuduj platformę. Wejdź na platformę jako Robin w stroju kuli i odblokuj tunel powietrzny.
Po zbudowaniu obiektu wejdź Cyborgiem do tunelu powietrznego, który zaprowadzi cię na górę. Zmień strój na kostium kosmiczny, doładuj energię w pobliskim generatorze i przeleć na drugą stronę.
Zmień strój na ekstrawielki kostium i zniszcz drzwi, które się tam znajdują. Jak tylko to zrobisz przepal złoty obiekt z klocków a odblokujesz drogę dla Robin'a.
Dostań się w stroju magnetycznym Robin'a na górę (możesz wejść po niebieskich, metalowych rurach prowadzących na górę) i zmień się na kostium techniczny. Przywołaj robota i zacznij hackować drzwi.
Po dostaniu się na wyższy poziom, skorzystaj ze świecącego stroju Robin'a i doładuj swoją energię na pobliskim generatorze. Przejdź do centralnej części a między kontenerami zniszcz obiekty z klocków. Z rozsypanych na ziemi klocków utwórz reflektor i zmień postać na Cyborga używając ekstrawielkiego stroju. Będziesz mógł się zmierzyć z Grundy'm. Wykonuj sekwencje przycisków pojawiających się na ekranie w trakcie walki z nim.
Po walce zmień postać na Robina, doładuj energię na generatorze i przejdź na prawą stronę. Oświetl kontener, który zmieni kolor na srebrny. Zmień postać na Cyborga i zniszcz kontener za pomocą kostiumu rozbiórkowego po czym z klocków na ziemi wykonaj pompkę.
Po napompowaniu kontenera zacznij walczyć z krokiem jako Cyborg w ekstrawielkim kostiumie. W trakcie walki naciskaj pojawiające się na ekranie przyciski by go pokonać.
Kolejną walką będzie walka z Luthor'em i Joker'em. Uzyskaj panowanie nad Superman'em i zacznij odpierać ataki obstawy Joker'a. Po wyeliminowaniu wszystkich wrogów zacznij rozprawiać się z Luthorem. Najlepszą strategią jest po prostu kontrolowanie Superman'a i strzelanie do niego z lasera. W trakcie walki będzie kilka razy przyzywał obstawę będziesz musiał się z nimi uporać w trakcie nieaktywności Luthor'a.
Podczas walki, z klocków w centralnej części zmontuj platformę. Wejdź na platformę Superman'em i zaznacz, które obiekty pójdą do zniszczenia. Tym samym zmontuj kolejny obiekt. Z maszyny skorzysta Batman w swoim nowym stroju. Żeby jednak dostać się po strój musisz wlecieć na platformę wyżej Superman'em.
Zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują (złote klocki zniszczysz laserem) oraz zmontuj drabinę dla Batman'a z klocków, które leżą na ziemi. Po wykonaniu czynności przejmij kontrolę nad Batman'em i wejdź po drabinie na wyższy poziom. Zmień strój na kombinezon magnetyczny i rozbij szklaną osłonę, która chroni token. Zabierz token i jak tylko zmienisz strój, podejdź do generatora (generator jest na górze) i naładuj swoją energię do maksimum. Po naładowaniu energii zeskocz na dół i prześlij ją do maszyny w centralnej części.
Przejdź postaciami na lewą stronę Strażnicy (turkusowe klocki wskazują ci dokładne położenie twojego aktualnego celu).
W celach więziennych zbuduj na środku platformę i zmień postać na Marsjanina. Żeby zbudować platformę musisz najpierw zniszczyć urządzenie elektryczne. Dobrym sposobem jest użycie Batman'a z jego strojem elektrycznym (tym sposobem prąd cię nie zrani) Stań na platformie jako Marsjanin i przeteleportuj się za pole ochronne.
Jak tylko przejdziesz na drugą stronę pola, obok ciebie będzie szyba a za szybą bandyta. Podejdź Marsjaninem do szyby i zacznij kontrolować umysł bandyty. Zniszcz nim obiekty w środku i skorzystaj z dźwigni by wyłączyć pole ochronne i umożliwić towarzyszom przejście.
Skieruj się w lewo i przejmij kontrolę nad Batman'em. Ubierz go w pancerz wspomagany i zniszcz srebrne klocki, które blokują drogę. Po zniszczeniu musisz wybrać postać z laserami, może to być na przykład Marsjanin lub Batman w stroju kosmicznym. Przepal złotą ścianę laserami i przejdź do następnej lokacji.
Wraz z towarzyszami zostaniesz uwięziony w zielonej sferze Zielonej Latarni. Żeby się uwolnić musisz przejąć kontrolę nad Cyborgiem i zmienić strój na kombinezon magnetyczny. Podejdź do lewej strony sfery i wyceluj w niebieski obiekt z klocków. Tym sposobem przybliżysz woźnego do Marsjanina. Zmień postać na Marsjanina i podejdź jak najbliżej woźnego. Naciśnij wymagany przycisk by zacząć przejmować kontrolę nad jego umysłem.
Kontrolując woźnego możesz najpierw rozejrzeć się za monetami. Znajdziesz ich tu ponad 40 000 dlatego warto poświęcić czas na rozbijanie wszystkich obiektów. Jak zbierzesz wszystkie monety, przejdź na prawą stronę i zhackuj konsolę, która się tam znajduje. Hakowanie konsoli przebiega w prosty sposób. Musisz ułożyć wszystkie kolory okręgów w tej samej linii. Najlepiej zacząć od zewnętrznego pierścienia ponieważ to właśnie na zewnętrznej stronie są wymagane kolory. Jak uporasz się ze wszystkimi trzema zagadkami nie klikaj jeszcze na środkową ikonę.
Obrazek przedstawia różne ikony. Prawa ikona służy do odblokowania minizestawu (musisz ułożyć z puzzli logo Batman'a) Klikając na resztę ikon będziesz otrzymywał dużą ilość monet. Jak zbierzesz je wszystkie kliknij na ikonę środkową by zablokować widoczność Zielonej Latarni i tym samym uwolnić swoich towarzyszy.
Po krótkim filmiku przerywnikowym przejmij kontrolę nad Cheetah i podejdź do zablokowanego przejścia. Znajdziesz tam obiekt do wykopania z ziemi. Po wykopaniu zmień postać na Flash'a i stań na platformie żeby stworzyć kolejny obiekt. Po zabiciu węża rozejrzyj się po korytarzu a znajdziesz cztery obiekty do zniszczenia. Jeżeli zniszczysz wszystkie cztery, dostaniesz w nagrodę minizestaw.
Przejdź postaciami w dalszą część i uporaj się z przeciwnikami. Wejdź po drabinie i ustaw się przy zaczepie na ścianie jako Wonder Woman. Po zniszczeniu zaczepu skieruj się na dół. W szklanym pomieszczeniu zniszcz centralny obiekt i zbuduj z niego bieżnię. Wejdź na bieżnię jako Flash i zacznij wysuwać lasery.
Po uruchomieniu laserów, przejdź na wyższe piętro i zmień postać na Wonder Woman. Wejdź nią w okrąg na ziemi i odbij laser w stronę stwora. Żeby go zniszczyć musisz celować na jego złote zaczepy.
Przejdź przez wcześniej zablokowaną drogę i z klocków po lewej stronie zbuduj dźwignie, którą uruchomisz windy.
Po filmiku przejmij kontrolę nad Cyborgiem i zmień strój na kombinezon maskujący. Ustaw się przy drzwiach na górze, zaraz obok czujnika (Kombinezon maskujący umożliwi ci przejście przez drzwi, kiedy Batman będzie zajęty) Po ustawieniu Cyborga na miejsce zacznij kontrolować Batmana i ustaw się przy ścianie (Ubierz się w strój z czujnikami) i zacznij hakować panel sterowania. Musisz obracać okręgami w taki sposób, żeby kolory na zewnętrznej stronie były takie same jak po stronie wewnętrznej.
Jak tylko to zrobisz, na środku ściany pojawi się przycisk. Naciśnięcie go spowoduje przestawienie górnych ramion. Musisz nacisnąć przycisk by spowodować zwiększenie wysokości pierwszego ramienia. Jak to zrobisz wejdź do szklanego pokoju Cyborgiem (ciągle miej strój maskujący) Powtarzaj krok z przyciskiem postacią Batmana i przechodzeniem przez kolejne przeszkody postacią Cyborga aż dotrzesz nim do kolejnego pomieszczenia. W pomieszczeniu możesz zmienić strój na ekstrawielki kombinezon by szybko uporać się z przeciwnikami. Po wykonaniu czynności wysuń dolne platformy korzystając z dźwigni.
Podejdź jako Batman do złotej ściany i ubierz się w kostium kosmiczny. Użyj laserów by przepalić ścianę po czym zmień postać na Joker'a i ubierz się w strój magnetyczny. Podejdź Jokerem do niebieskiego obiektu i użyj umiejętności specjalnej by odblokować drzwi dla Cyborga. Jak tylko odblokujesz drzwi, podejdź Cyborgiem do prawych drzwi i zmień strój na ekstrawielki kostium by zniszczyć drzwi (Będziesz musiał po tym zabiegu zmienić na dowolny strój Cyborga ponieważ nie zmieścisz się w tak małych drzwiach).
Po przejściu przez drzwi skieruj się Batman'em do zielonej ściany a z klocków, które się tam znajdują ułóż pasek w centralnej jej części. Tym sposobem ze ściany wysunie się ramię z szafką, w której znajdziesz token (kostium zamrażający dla Batman'a).
Po zebraniu kostiumu Batman'em, zmień go na pancerz wspomagany i wystrzel rakietę w srebrny obiekt na lewym zbiorniku wody. Po zniszczeniu zbiornika zmień strój Batman'a na kostium zamrażający i strzelaj do blokującego drogę stwora. Po zamrożeniu węży, zmień postać na Cyborga i zmień strój na ekstrawielki kostium po czym roztrzaskaj blokującą przejście kreaturę.
Po przejściu w dalszą część zmień postać na Joker'a i ubierz się w strój magnetyczny. Podejdź do prawej strony i wysuń niebieski panel ze ściany, który umożliwi ci skorzystanie z konsoli. Odblokuj za pomocą konsoli dostęp do tokenu po lewej stronie (znajduje się on za laserami) i zabierz go postacią Joker'a.
Po zmianie stroju na kwiecisty kostium, podejdź do szyby po lewej stronie i przejmij kontrolę nad pracownikiem, który się tam znajduje. Odblokuj nim przejście dla reszty załogi.
Po odzyskaniu panowania nad postaciami, przejmij kontrolę nad Krokiem i wejdź do zbiornika wody po lewej stronie. Użyj siły by wyciągnąć panel sterowania ze ściany.
Po wyciągnięciu panelu, zmień postać na Luthora i przejdź do centralnej części pomieszczenia. Zbuduj z klocków na ziemi stację i naładuj swój strój kosmiczny. Po naładowaniu paliwa przeleć w kostiumie kosmicznym na prawą platformę, na wyższy poziom i odblokuj przejście dla Robin'a.
Podejdź Robinem do platformy i naciśnij wymagany przycisk żeby się na nią dostać po czym zmień strój na kombinezon magnetyczny i odblokuj niebieski zacisk. Zanim zejdziesz naładujesz kombinezon, przejdź w dalszą część drugiego piętra i zmień kostium na strój techniczny oraz zhackuj tamtejszą konsolę.
W konsoli będą cztery przyciski różnego koloru w każdym rogu. Robin będzie naciskał na panelu przycisk wyświetlając na dolnym pasku ekranu wymagane kolory. Naciskaj kolorowe przyciski w takiej kolejności jaką wyświetla dolny pasek.
Po odblokowaniu przejścia podejdź Robin'em do pierwszej stacji na wyższym piętrze i naładuj swój kostium świetlny. Skocz na dół i podejdź do lewej strony (musisz skoczyć do wody i użyć na końcu drabinki) Po dostaniu się w małe przejście skonstruuj lampę, która oświetli ci drogę (żeby móc stworzyć lampę z klocków musisz najpierw oświetlić sobie drogę. Konieczne jest używanie naładowanego stroju świetlnego).
Po stworzeniu lampy zmień strój na kostium techniczny i odblokuj lewe ramię. Jak to zrobisz przejdź na prawą stronę i skorzystaj z małego mostku, żeby dostać się do panelu sterowania. W kostiumie technicznym Robina odblokuj prawe ramię i przejdź do centralnej windy.
Jako Robin w kostiumie technicznym skorzystaj z konsoli w centralnej części i najedź przyciskami kierunku na statek Brainiac'a by wysunąć tunel dokujący.