Miłość Ci Wszystko Wybaczy | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Miłość Ci Wszystko Wybaczy
Podejdź do mapy świata i wybierz misję fabularną Miłość Ci Wszystko Wybaczy. Po dotarciu na obcą planetę zacznij niszczyć wszystkie obiekty i odpieraj ataki szafirowych sił.
Dotrzyj do centralnej części lokacji a znajdziesz tutaj szklane kryształy. Żeby je zniszczyć musisz uzyskać kontrolę nad Cyborgiem i przebrać się w strój z sonarem. Po zniszczeniu kryształów na ziemi zostaną rozsypane klocki, z których zbuduj platformę dla Flash'a.
Jako Flash wejdź na zbudowaną platformę i zaznacz obiekty, z których chcesz zbudować nową maszynę. Z kwiatów, które wyrosną z ziemi możesz skoczyć na wyższy poziom.
Wskocz na wyższy poziom jako Cyborg i zmień strój na elektryczny po czym doładuj energię na generatorze obok przejścia. Jak tylko to zrobisz zeskocz na dół i udaj się w prawą stronę. Zniszcz ścianę, która się tam znajduje i przekaż energię z kostiumu elektrycznego Cyborga do panelu żeby odblokować przejście.
Po przejściu do następnej strefy zniszcz wszystkie obiekty i uzyskaj panowanie nad Marsjaninem. Obok pola ochronnego będzie dla niego przejście, z którego skorzystaj. W szafirowej sferze podejdź do panelu i wyciągnij go ze ściany by wyłączyć pole ochronne (musisz zmienić się na dużego Marsjanina).
Po zniszczeniu obiektów i sfery zbuduj z klocków bieżnię dla Flasha i użyj jej. Zacznij obracać statuą by uzyskać możliwość przejścia.
Po dotarciu do kolejnej strefy zmień postać na Cyborga i zniszcz wielki obiekt obok skały po prawej stronie. Żeby go zniszczyć musisz użyć kostiumu magnetycznego. Z wysypanych klocków zbuduj stację, dzięki której doładujesz paliwo dla swojego kosmicznego kostiumu i wlecisz na wyższy poziom.
Żeby odblokować drzwi musisz najpierw doładować energię na generatorze i przekazać ją do panelu. Generator jest jednak za szafirową sferą dlatego uzyskaj panowanie nad Marsjaninem i podejdź do pola ochronnego. Zacznij kontrolować umysł jednej z bojowniczek i pozabijaj resztę. Dzięki temu pole ochronne nie będzie ładowane a ty będziesz mógł dostać się tam Cyborgiem.
Przejdź Cyborgiem na lewą stronę i doładuj energię na pobliskim generatorze. Jak tylko to zrobisz przejdź na prawą stronę, zmień strój na kostium kosmiczny i wleć na wyższy poziom. Po wykonanej czynności ponownie zmień strój na kostium elektryczny i przekaż zebraną energię panelowi by otworzyć kolejne przejście.
Podczas kiedy będziesz przebywał w polu ochronnym musisz zniszczyć wszystkie obiekty, które znajdują się obok i stworzyć harfę z klocków do której przyleci stwór. W trakcie kiedy stwór zacznie grać na harfie zniszcz ją laserem (na przykład Marsjanin).
Po dotarciu do kolejnej części lokacji użyj czujników Marsjanina by dostrzec dla niego przejście. Użyj przejścia a na końcu zniszcz korzenie kwiatów, które są nad tobą (żeby je zniszczyć użyj lasera i wyceluj w złote klocki).
Po dotarciu do kolejnej strefy zniszcz wszystkie srebrne kwiatki, które się tam znajdują. Z kwiatków wypadać będą klocki potrzebne do stworzenia kolejnego obiektu. Po jego stworzeniu podejdź Cyborgiem w stroju magnetycznym i zniszcz stwora.
Przejdź na prawą stronę i uniknij trzech ostrzałów laserowych ze strony stwora (najlepiej używać Flasha ponieważ jest najszybszy) Po ostrzale na ziemi pojawią się klocki, z których zbuduj serce. Podejdź do niego dużym Marsjaninem i wyceluj w stwora.