Czaszkoła Przetrwania | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Czaszkoła Przetrwania
Po odzyskaniu panowania nad postaciami podejdź do Plastic Man'a i dowiedz się w jaki sposób otworzyć zamarznięte drzwi. Musisz pokonać Mr.Freez'a. Uzyskaj panowanie nad postacią Batman'a i ubierz się w kostium z czujnikami. Okładaj Mr.Freez'a aż do momentu, w którym go pokonasz. Za pokonanie bossa otrzymasz złoty klocek.
Po pokonaniu bossa, użyj czujników Batman'em i popatrz w górę. Na suficie wisieć będą sople, które musisz zniszczyć. Z sopli rozsypią się na ziemie klocki, z których zmontuj platformę. Zmień postać na Plastic Man'a i wejdź na platformę a zniszczy on dla ciebie lód, który blokuje drzwi.
Po dostaniu się do kolejnej części hangaru skorzystaj z windy po prawej stronie jako Batman i ubierz strój arktyczny. Będziesz mógł za jego pomocą ugasić ogień a z klocków, które rozsypały się na ziemi zmontuj krzesło.
Zostaniesz przeniesiony do wirtualnej rzeczywistości. Musisz zebrać trzy cyfry, do której dzieli cię seria labiryntów. Do pierwszego z nich wybierz prawą drogę, ponieważ nie będziesz mógł wykonać skoku po lewej stronie.
Po zhackowaniu drzwi przejdź do następnej lokacji. Zacznij kontrolować Luthor'a i ubierz się w strój maskujący. Opuść drabinę i wejdź na górny poziom. Włącz maskowanie i skorzystaj z wyłącznika, który się tam znajduje.
Po wyłączeniu pierwszej dźwigni zmień strój na kostium ochronny i przejdź przez toksyczne odpady. Jak z nich zejdziesz ponownie zmień strój na kostium maskujący i wyłącz drugą dźwignie.
Po wyłączeniu dźwigni dolna droga będzie odblokowana. Przejmij kontrolę nad Batman'em i podejdź do szklanej osłony. Żeby ją rozbić musisz zmienić strój na kostium z sonarem.
Po stworzeniu platformy wejdź na nią Grundy'm i stwórz piłę. Żeby ją kontrolować musisz zmienić postać na mniejszą, na przykład na Luthor'a.
Po rozprawieniu się z przeciwnikami podejdź Batman'em do szklanej osłony na środku i zniszcz ją za pomocą kostiumu z sonarem. Token, który się znajduje pod osłoną zabierz Luthor'em a dostaniesz kolejny kostium dla niego (kostium z tarczą).
Po zabraniu kostiumu, jako Batman w kostiumie elektrycznym przejdź prawą stroną na górny poziom. Prąd, który tam przeskakuje cię nie zrani dlatego podejdź do panelu sterowania i wyłącz urządzenie generujące prąd.
Jako Batman idź w dalszym kierunku a natkniesz się na srebrną ścianę. Zniszcz ją za pomocą pancerza wspomaganego a złote złącze pod osłoną przepal za pomocą laserów z kostiumu kosmicznego.
Przejdź na drugą stroną i jako Batman w kostiumie elektrycznym przekaż zebraną wcześniej energię do pobliskiej konsoli. Tym sposobem porazisz węże i odblokujesz drogę.
Na drodze jednak będzie pożar i tu z pomocą przychodzi wcześniej zebrany kostium Luthor'a. Zmień postać i ubierz się w kostium z tarczą by przejść przez płomienie. Na końcu zmień strój na kostium techniczny i przeprowadź procedurę w konsoli.
W centralnej części pomieszczenia zmontuj obiekt z klocków i odeprzyj ataki sługusów Brainiac'a po czym wyjdź z lokacji prawymi drzwiami.
W kolejnej lokacji przejdź na lewą stronę jako Robin i użyj kostiumu technicznego by odblokować dostęp do rur obok. Po odblokowaniu przejścia zmień strój na kostium magnetyczny i przejdź po niebieskich rurach na wyższy poziom.
Będąc na wyższym poziomie podejdź do szafki po prawej stronie i zakotwicz hak. Z szafki wysypią się klocki, z których zmontuj stację paliw potrzebnej dla Cyborga. Podejdź Cyborgiem do nowo zbudowanej stacji i doładuj swój kostium kosmiczny. Po naładowaniu wleć na wyższe piętro i zmień strój na kostium elektryczny oraz doładuj swoją energię na pobliskim generatorze.
Przeleć Cyborgiem w kostiumie kosmicznym na prawą stronę pomieszczenia i przekaż energię z kostiumu elektrycznego do pobliskiego generatora. Odblokujesz tym samym drogę przez kolejne niebieskie rury dla Robina.
Kontrolując Robina przejdź na prawą stronę i ubierz się w strój magnetyczny po czym wejdź po rurach na wyższe piętro. Jak będziesz na wyższym piętrze zmień strój na kombinezon ochronny i wejdź w zielony, toksyczny płyn i użyj dźwigni, która się tam znajduje żeby odblokować drzwi główne.
Po odzyskaniu panowania nad postaciami, przejmij kontrolę nad Cyborgiem i ubierz się w kostium magnetyczny by odblokować pierwsze przejście. Po odblokowaniu przejście zacznij skakać z kwadratu na kwadrat, które będą się wysuwać z ziemi. Na końcu drogi zmień strój na rozbiórkowy i zniszcz dwa srebrne pojemniki.
Rozpraw się z przeciwnikami i zbierz monety z pokoju. Po ich zebraniu wejdź na wyższy poziom i zacznij obracać ramieniem po lewej i prawej stronie by nakierować lustro na laser i odbić go w stronę drzwi.
Żeby odbić centralny laser musisz stworzyć platformę dla Wonder Woman i wejść tą postacią w okrąg. Nakieruj laserem na jedyne czerwone światło nad wejściem i poczekaj aż zmieni kolor na zielony.
Czeka cię walka z Brainiac'iem. Musisz najpierw kierować Robine'm ponieważ inni będą pod wpływem jego kontroli umysłów. Po zabiciu wszystkich sługusów Brainiac'a broń się innymi postaciami przed wpływem bossa (naciskaj szybko wyświetlany na ekranie przycisk) Powtórz kroki z każdą postacią, którą wyświetli ci gra.
Po obejrzeniu krótkiego filmu przerywnikowego pikuj na ziemię swoją wybraną postacią. Przelatuj przez okręgi z monetami żeby je zebrać. W trakcie lotu będziesz także mijał minizestaw, który możesz zebrać.