Batmolka | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Batmolka
Po dostaniu się do kolejnego poziomu pozbieraj wszystkie punktowane klocki i rusz w lewą stronę jako Robin. Powyżej ciebie, obok skały zauważysz miejsce, do którego musisz strzelić (patrz obrazek). Użyj swojej umiejętności specjalnej (przytrzymaj klawisz interakcji jako Robin) we wskazane miejsce a odblokujesz drogę do Batman'a. Przeskakuj z wystających ze ścian rurek aż skoczysz do Batman'a.
Po skoku odpędź się od nietoperzy (wciskaj szybko przycisk wyświetlany na ekranie), a po skoku na dół przejmij kontrolę nad Alfred'em. Podczas kontrolowania Alfreda będziesz mógł przedostać się przez płomienie. Podejdź do mechanizmu i stwórz z leżących tam klocków maszynę do ugaszenia pożaru. Tym samym udostępnisz drogę Robin'owi
Jako Robin podejdź do leżących klocków obok i stwórz obiekt. Przebierz się w strój techniczny i przywołaj robota, którym zbliż się do konsoli na końcu drogi (będąc tam naciskaj szybko klawisz akcji). Znowu zostaniesz obezwładniony przez nietoperze dlatego naciskaj szybko klawisz akcji.
Powróć na środek pomieszczenia i stwórz obiekt z klocków na ziemi. Ubierz się w strój techniczny Robine'm i podejdź do konsoli obok. Na ekranie pojawią się dwa zabezpieczenia, które musisz wyłączyć. Przejedź celownikiem na takie zabezpieczenie i naciśnij wymagany przycisk. Powtórz krok z drugim zabezpieczeniem a opuścisz platformę obok, która zaprowadzi cię do Batman'a.
Po drodze na górę znajdziesz token (świecący strój) dla Robin'a. Żeby dostać się do jaskini wyżej, musisz doładować energię. Podejdź do obiektu znajdującego się na prawej stronie i podczas korzystania z tego stroju przytrzymaj wymagany przycisk.
Na drugim piętrze po lewej stronie znajdziesz obiekt do zniszczenia, z którego wyleci twój pierwszy minizestaw. Jak tylko zbierzesz monety wejdź do jaskini i zniszcz barykadę, która blokuje drogę.
Po przejściu przez jaskinie pozbieraj wszystkie monety, które się tam znajdują. Zejdź po schodach na dolny poziom i skorzystaj z doładowania energii jako Robin by oświetlić dalszą drogę.
Podejdź do ciemnej jaskini po lewej stronie i oświetl drogę Robin'em. Jak tylko to zrobisz zmień postać na Alfred'a i zniszcz obiekty, które się tam znajdują. Po ich zniszczeniu na ziemi zostaną rozsypane klocki, z których możesz wykonać kolejny obiekt (dzięki temu uzyskasz swój drugi minizestaw).
Po wykonaniu tych kroków obok jaskini pojawią się kolejne klocki, z których możesz zbudować obiekt. Po jego wykonaniu podejdź Robin'em do nowo wykonanego obiektu i po użyciu kombinezonu technicznego, odblokuj dostęp do łodzi.
Przejdź lewą stroną do łodzi i naciśnij wymagany przycisk. Po wejściu do łodzi wyceluj w Batmobila i zacznij go ostrzeliwać.
Po zniszczeniu łodzi skieruj się na lewą stronę jaskini i przejmij kontrolę nad Alfredem, by przejść przez płomienie. Na wyższym poziomie skonstruuj gaśnicę, która odblokuje przejście dla Robin'a i razem wejdźcie do windy.
Po wyjściu z windy zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują i z klocków leżących na ziemi wykonaj motor. Zacznij nim ostrzeliwać Batmobil, a jak tylko zniszczy twój motor skieruj się na drabinkę obok.
Po wejściu na wyższy poziom z klocków na ziemi wykonaj wejście dla robota Robin'a. Po zrobieniu wejścia zmień strój na strój techniczny i przywołaj robota (domyślnie przytrzymaj przycisk interakcji).
Podleć robotem pod zrobione przez ciebie wejście i naciśnij wymagany przycisk by przedostać się na drugą stronę. Po wykonanej czynności ustaw się obok pobliskiej konsoli i odblokuj przejście dla twoich postaci
Na wyższym poziomie podejdź do zniszczonego komputera i utwórz z klocków maszynę. Zaraz po jej utworzeniu, jako Robin zmień kostium na kombinezon ochronny i zacznij zbierać rozsypane po podłodze klocki. Jak tylko je zbierzesz podejdź do maszyny i stwórz zapasowy komputer.
Po skorzystaniu z komputera znajdziesz się w wirtualnej rzeczywistości. Zanim przystąpisz do zadania przejdź do dolnych lokacji, a znajdziesz tam mnóstwo monet (nawet takich za 10 tysięcy punktów) Monet nie będzie widać dlatego dokładnie przeszukaj ten teren. Jak tylko je zbierzesz możesz przejść na pierwszy podest i wejść w palące się tam światło. Powtórz krok z kolejnymi podestami.
Zejdź na niższy poziom i przejdź na prawą stronę jaskini. Zanim skorzystasz jednak z samolotu warto się rozejrzeć. Znajdziesz w tej okolicy całkiem sporą ilość monet.
Kiedy już zbierzesz wszystkie, jakże pożądane świecidełka, możesz usadowić się w samolocie i ostrzelać batmobil z dystansu.
Czeka cię walka z bossem, kontrolowanym Batman'em. Staraj się wykonywać uniki dla jego ciosów a jak zaczną cię oblegać nietoperze, ochroń się przed tym (szybko naciskaj klawisz akcji) Po określonym czasie Batman będzie zrzucać obiekty, które rozsypią się na kawałki. Twoim zadaniem jest wykonywanie z tych obiektów reflektorów. Unikaj ataków Batman'a a jak tylko zauważysz na ziemi klocki, podbiegnij do niech i stwórz reflektor. Po zaświeceniu w Batman'a pobiegnij do niego i go uderz. Będziesz musiał powtarzać te kroki przez całą walkę z nim.