Postacie | Batmolka - sekrety w Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Postacie
Postać #1
Żeby odblokować pierwszą postać musisz udać się na koniec Batmolki (na prawą stronę) i zniszczyć obiekty, które się tam znajdują. Stwórz z nich panel sterowania i zmień postać na Robina oraz ubierz się w kostium techniczny. Podejdź do panelu i użyj go naciskając odpowiedni przycisk. Po wykonanej czynności zmień postać na Batmana i ubierz się w kostium z czujnikami. Po naciśnięciu odpowiedniego przycisku stwórz z klocków generator.
Żeby włączyć przepływ prądu musisz najpierw naładować energię. Przejdź na drugi koniec lokacji (na lewą stronę) i zniszcz wszystkie obiekty, które się tam znajdują. Odkryjesz tym samym generator. Zmień strój Batmana na kostium elektryczny i naładuj energię. Możesz teraz powrócić do pierwszego generatora i przekazać energię z kostiumu.
Ze słońca wypadnie żeton, który możesz zabrać dowolną postacią latającą. Zabierając go otrzymasz kolejną postać Man-Bat'a.
Postać #2
Postać będzie za szklaną osłoną znajdującą się na dolnym poziomie Batmolki (po prawej stronie). Zniszcz ją za pomocą kostiumu z sonarem Batmana a uzyskasz postać Hush.
Postać #3
Postać możesz uzyskać wykonując dwa proste kroki. Udaj się do lokacji z komputerem głównym (centralna część Batmolki, na górnym piętrze) i zmień postać na Batmana po czym zmień strój na kostium z sonarem. Roztrzaskaj szklaną osłonę i zabierz broń, która się tam znajduje.
Żeby otrzymać postać musisz zanieść broń Bat-Mite'owi. Znajdziesz go na końcu Batmolki (maksymalnie na prawą stronę). Oddaj mu broń a odblokujesz kolejną postać Red Hood.