Qwardy Orzech Do Zgryzienia | Opis przejścia Lego Batman 3 Poza Gotham poradnik LEGO Batman 3: Poza Gotham
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Qwardy Orzech Do Zgryzienia
Podejdź do mapy i wybierz misję Qwardy orzech do zgryzienia.
Po odzyskaniu panowania nad postacią zacznij niszczyć wszystkie statki nieprzyjaciela. W pewnym momencie walki zostaniesz zaatakowany przez pociąg stworzony przez Sinestro. Żeby go zniszczyć musisz strzelać do niego rakietami. Same rakiety wypadać będą ze zniszczonych statków.
Zacznij kontrolować Batman'a i podejdź do lewej strony. Na górze zauważysz srebrne pierścienie na wiertle. Zmień strój na kostium rozbiórkowy i wystrzel rakietę w ich kierunku. Z rozsypanych klocków na ziemi stwórz obiekt, który będziesz mógł podnieść Grundy'm a tym samym zniszczyć blokadę.
Przejdź do dalszej strefy i rozpraw się z przeciwnikami. Jak tylko to zrobisz zmień postać na Batman'a i ubierz się w kostium elektryczny. Maszyna będzie przenosiła cię automatycznie na wyższe poziomy dlatego bądź cierpliwy. Widoczna na obrazku sytuacja przedstawia dokładny moment skoku na podajnik. Pierwsze światło młota musi być zielone a drugie musi być czerwone. Jak tylko skoczysz na pierwszy podest drugi młot spadnie i podniesie się kiedy będziesz przy nim.
Po przejściu przez maszynę ubierz się w kostium z czujnikami i wejdź na górę używając haku. Przejdź na lewą stronę i zbierz energię z generatora, wyłączając tym samym maszynę i umożliwiając towarzyszom przejście.
Po przejściu przez maszynę zaatakuje się broń laserowa. Zmień postać na Wonder Woman i użyj umiejętności odbijania oraz stań na podeście. Nakieruj wiązkę lasera na sługusa Sinestro żeby się go pozbyć.
Jak tylko spadnie na ziemie zmień postać na Grundy'iego i zacznij z nim walczyć (naciskaj wymagany przycisk żeby go zakopać w ziemi) Jak tylko się go pozbędziesz podejdź do platformy jako Batman i użyj kostiumu z czujnikami. Po wykonanej czynności zmień ponownie postać na Grundy'iego i zniszcz świecącą podłogę.
Po uwolnieniu się z rąk Sinestro zniszcz wszystkie obiekty po prawej stronie a z rozsypanych klocków stwórz ramię. Na taśmie na dole zaczną przesuwać się przedmioty. Skocz na jeden z nich Batmanem a na końcu drogi złap się poręczy po lewej stronie. Wykonaj ponownie skok żeby dostać się na górę.
Zmień strój Batmana na kostium z czujnikami i stań się niewidzialny. Ominiesz tym samym czujnik ruchu i będziesz mógł dostać się wyżej.
Po dostaniu się na wyższe piętro poczekaj na dogodny moment żeby skoczyć (idealnym momentem jest skok zaraz po zmianie położenia ramienia) Na drugiej stronie zmień strój na kostium elektryczny i podejdź do generatora oraz przekaż mu zebraną wcześniej energię. Tym sposobem odblokujesz windę i umożliwisz Grundy'iemu przejście.
Na górze czeka cię walka z Sinestro. Zbuduje on mur obronny, który musisz zniszczyć podczas odbierania ataków jego obstawy. Na początku zmniejsz ilość wrogów, którzy cię atakują. Zwiększy to twoje pole manewru. Zacznij kontrolować postać Grundy'iego i wyrwij cylinder z ziemi (nie ważne gdzie nim rzucisz) Po zniszczeniu reszty obiektów obok cylindra na ziemi rozsypią się klocki, z których zbuduj platformę dla zielonej latarni. Jak tylko to zrobisz, wejdź na nią i stwórz taran, który zniszczy mur chroniący Sinestra.
Po zniszczeniu muru zacznij bić się z Sinestro wręcz (naciskaj pojawiające się na ekranie przyciski).