Etap 56 - New Venice (cz.2) | Assault on Dark Athena poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Pamiętaj o tym, że nikt Cię nie pogania. Po każdym udanym trafieniu z karabinu SCAR chowaj główną postać i odczekuj aż ostrzał rakietowy zakończy się. Sprawę ułatwi trochę to, że znajdujesz się w nieoświetlonym korytarzu. Zdetonuj wszystkich pięć ładunków na ciele bossa , po czym podbiegnij do drona [#615] i w dobrze poznany sposób się go pozbądź.
[#615]
Wciśnij klawisz akcji, tak by wziąć do dłoni jeden z granatów drona i rzuć tym przedmiotem w stronę metalowej konstrukcji. Podejdź w to miejsce i zabierz dwie rzeczy - kartridż oraz kartę łowcy głów (Bounty Card - Trip Strider). Udaj się teraz nad wodę i zlokalizuj schody prowadzące na dół [#616]. Wejdź do tunelu wentylacyjnego, a za rogiem odnajdziesz jeszcze jedną kartę łowcy głów (Bounty Card - Cornwald Sanders).
[#616]
Proponuję powrócić teraz do mijanego wcześniej budynku (centrum komunikacyjne), a konkretnie do miejsca, w którym z balkoniku byłeś atakowany przez niektórych wrogów. Po znalezieniu się w środku zniszcz pokazane na screenie [#617] drewniane drzwi. Powtórz tę operację z drugimi drzwiami. Ruszaj prosto i skręć w prawo. Wkrótce natrafisz na kartę łowcy głów (Bounty Card - Marck Killinfel).
[#617]
Ponownie udaj się do głównego pomieszczenia budynku. Tym razem wskocz na pokazany na screenie [#618] obiekt. Chwyć się jednej z górnych krawędzi, a na poddaszu odnajdziesz ostatnią już dla tego etapu kartę łowcy głów (Bounty Card - Holly Jo). Uwaga! Możliwe jest tu jeszcze zainicjowanie subquestu, który pozwala na pozyskanie broni snajperskiej. Po więcej szczegółów zapraszam do rozdziału Dodatki - Przegląd arsenału. Zeskocz na dół i powróć do miejsca, w którym walczyłeś z bossem.
[#618]
Skieruj się teraz w pokazane na screenie [#619] miejsce. Możesz się tu bez żadnych problemów podciągnąć. Udaj się w lewo i zjedź po drabinie na dół. Po znalezieniu się w kanałach podejdź do przodu i zniszcz z użyciem karabinu SCAR drewnianą przykrywkę włazu. Skorzystaj z nowej drabiny, ponownie zjeżdżając na dół.
[#619]
Wyjątkowo nie radzę się tu bawić w niszczenie źródeł światła, bo kosztowałoby Cię to jedynie więcej kłopotów. Zamiast tego rozmieść ładunki w pobliżu skrzyń [#620]. Podejdź trochę do przodu i zdetonuj je gdy tylko pojawią się wrogowie . Z okolic drabin wystrzeliwuj kolejne pociski, odczekując za każdym razem na pojawienie się wartowników. Jeśli Ci to nie wychodzi, spróbuj otwartej konfrontacji z użyciem karabinu szturmowego .
[#620]
Zbliż się teraz do niewielkiego szybu windy. Jest ona chwilowo nieaktywna, ale nie jest to na szczęście duży problem. Wyceluj w cztery świecące się elementy mechanizmu[#621], do każdego z nich przyczepiając jeden pocisk. Zdetonuj ładunki i użyj windy w celu przedostania się na górę. Za kilka chwil dotrzesz do przejścia do nowej lokacji.
[#621]