Etap 35 - Cryo Pyramids | Escape from Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap 35 - Cryo Pyramids
Po obejrzeniu bardzo ładnie wykonanej cut-scenki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi podnieś z ziemi niewielką pałkę [#377]. Nie przejmuj się tym, że Riddick ponownie stracił przytomność, bo wszystko podąża zgodnie z planem.
![[#377] - Etap 35 - Cryo Pyramids - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/874/894733843.jpg)
[#377]
Zaczekaj aż główny bohater "powróci do świata żywych" i zniszcz z użyciem pałki robota , który się tu wkrótce pojawi [#378]. Ruszaj teraz w stronę jedynych drzwi, przy których świecą się zielone lampy. Gdy tylko usłyszysz dźwięk otwierających się drzwi zacznij wspinać się na najbliższą "piramidę".
![[#378] - Etap 35 - Cryo Pyramids - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/874/894733859.jpg)
[#378]
Na dole pojawi się mnóstwo przeciwników i robotów obronnych. Nie możesz tu niestety jakoś specjalnie kombinować, bo nie jesteś w stanie zniszczyć okolicznych lamp. Zaczekaj aż mechaniczny przeciwnik trochę odwróci się i przebiegnij za jego plecami [#379]. Na szczęście gra wkrótce zacznie ładować nowy poziom.
![[#379] - Etap 35 - Cryo Pyramids - Escape from Butcher Bay - Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/874/894733875.jpg)
[#379]