Etap 48 - Dronemile (cz.2) | Assault on Dark Athena poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Gdy tylko znajdziesz się w środku zniszcz jarzeniówkę i schowaj się po lewej stronie. Na powitanie wybiegnie Ci dwóch przeciwników [#515], którzy jednak nie skorzystają z latarek. Sprawi to, że ich eliminacja będzie bardzo prosta. Po zabiciu obu przeciwników skorzystaj z urządzenia medycznego NanoMED , po czym udaj się w prawo.
[#515]
Przed Tobą kolejne pomieszczenie, w którym pozostawanie w ukryciu będzie bardzo utrudnione lub wręcz niewykonalne. Proponuję więc korzystać z karabinu lub shotguna , starannie eliminując wszystkich napotykanych przeciwników . Możesz próbować niszczyć jarzeniówki, ale na niewiele się to zda. Po dotarciu do pokazanych na screenie [#516] upewnij się, że masz wybrany z inwentarza karabin szturmowy .
[#516]
Ukrywających się w kolejnym pomieszczeniu wrogów możesz pozbyć się na dwa sposoby. Trudniejszy wariant zakłada szybkie zniszczenie zlokalizowanej na podłodze kopuły, dzięki czemu wrogowie zostaliby wyssani z pomieszczenia. Jeśli nie możesz zlokalizować kopuły, po otwarciu drzwi i pokazaniu się powróć do poprzedniego pomieszczenia. Ustaw się w dobrym miejscu i eliminuj wybiegających wrogów [#517].
[#517]
Wejdź do pomieszczenia i ruszaj w stronę kolejnych drzwi. Jeśli podjąłeś decyzję o pozostawaniu szklanej kopuły, pilnuj się żeby w trakcie nadciągającego starcia nie została ona zniszczona, bo dla Ciebie oznaczałoby to pewną śmierć. Także i tu skrywa się kilku przeciwników . Do eliminacji bliżej rozstawionych celów używaj shotguna i często chowaj się za skrzyniami. W końcowej fazie walk zacznij niszczyć jarzeniówki i używać paralizatora [#518].
[#518]
Po zakończonych walkach dokładnie zbadaj całą tę okolicę, a w pokazanym na screenie [#519] miejscu odnajdziesz kartę łowcy głów (Bounty Card - Programmer Jay). Ruszaj w stronę jedynego możliwego korytarza. Nie musisz się tu ani kryć ani obawiać napotkania nowych przeciwników. Po kilku chwilach znajdziesz się w większym pomieszczeniu.
[#519]
Chwilowo zignoruj pracującego po prawej stronie naukowca i utrzymując pozycję kucającą ruszaj prosto. W pokazanym na screenie [#520] miejscu odnajdziesz nową kartę łowcy głów (Bounty Card - Hans Larsson). Dopiero teraz ostrożnie zbliż się do naukowca . Zneutralizuj go dobrze znaną kombinacją "paralizator + kopniak". :-)
[#520]
Możesz skorzystać teraz ze znajdującej się w tym miejscu stacji medycznej NanoMED . Zbliż się następnie do konsoli, przy której pracował naukowiec. Wciśnij klawisz akcji, po czym odwróć się i podejdź do krawędzi. Zaczekaj aż nadjedzie tu "chwytak na drony" i ponownie wciśnij klawisz akcji [#521].
[#521]