Etap 41 - Celldecks (cz.1) | Assault on Dark Athena poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap 41 - Celldecks
Mapa:
Oznaczenia na mapie: 1 - miejsce startu; 2 - stacja medyczna; 3 - wejście do głównej hali; 4 - cele z więźniami; 5 - przejście do kolejnej strefy
Zmagania rozpoczynasz wewnątrz tunelu wentylacyjnego, lecz po chwili będziesz mógł wstać. Podążaj prosto aż dotrzesz do kratki wentylacyjnej, którą wybij. Po prawej stronie znajduje się urządzenie medyczne NanoMED , o którego istnieniu warto pamiętać. Zeskocz teraz na widocznego na dole pierwszego przeciwnika [#433]. Jeśli Ci się to nie uda, będziesz musiał pokonać go w walce wręcz.
[#433]
Ruszaj w stronę najbliższego przejścia. Po znalezieniu się w dużym pomieszczeniu kucnij i zeskocz do lewej dziury [#434]. Rozejrzyj się po okolicy, a odnajdziesz kartridż . To cenne znalezisko, bo wspomniana wcześniej stacja medyczna domyślnie nie jest załadowana. Powróć na górę tą samą drogą, gdyż z ukrycia nie będziesz mógł zaatakować wrogów .
[#434]
Niestety okolica nie sprzyja działaniu z ukrycia. Mało tu nieoświetlonych miejsc i nie dysponujesz znanym z "podstawki" paralizatorem. Zwróć na siebie uwagę jednego z przeciwników , po czym wycofaj się do poprzedniego korytarza [#435]. W miarę możliwości w danym momencie walcz z jednym tylko przeciwnikiem. Uważaj w szczególności na gostka z pałką , bo ciężko będzie tu wykonywać kontry. Na pozostałych wrogów to właśnie kontratak najlepiej podziała. Zauważ, że Twoje ostrza zabłysną za każdym razem gdy możliwa jest kontra.
[#435]
Po wygranych walkach KONIECZNIE zbadaj ciała poległych przeciwników, gdyż jeden z nich pozostawi po sobie kartę kodową [#436]. Możesz także zabrać wspomnianą już wcześniej pałkę , ale broń ta niespecjalnie Ci się przyda. Powróć teraz do pomieszczenia, w którym znajdowali się wartownicy.
[#436]
Zanim cokolwiek więcej zrobisz zbadaj pokazaną na screenie [#437] dziurę. W środku odnajdziesz nową kartę łowcy głów (Bounty Card - George Homely). Powróć do głównego pomieszczenia i użyj pozyskanej niedawno karty kodowej na centralnym komputerze. Odblokujesz sobie w ten sposób dostęp do pomieszczenia z celami więźniów.
[#437]