Etap 48 - Dronemile (cz.1) | Assault on Dark Athena poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap 48 - Dronemile
W pierwszym pomieszczeniu znajduje się urządzenie medyczne NanoMED . Po wyleczeniu postaci zniszcz wszystkie okoliczne źródła światła, po czym skieruj się do przejścia oznaczonego jako Gravity Generator 2 [#507]. Pragnę Cię tu ostrzec o ważnej rzeczy. Podczas pobytu w hali z generatorem przez cały czas będziesz lekko "ściągany" w stronę centralnej konstrukcji. Pilnuj się żeby nie stracić równowagi. Na szczęście nie jest to ekstremalnie trudne zadanie.
[#507]
Ostrożnie uchyl drzwi i zlikwiduj z pomocą paralizatora dwóch przeciwników [#508]. Nie zapomnij do nich podbiec i ich dobić. Równolegle z lewej strony może nadbiec trzeci wartownik . W takiej sytuacji warto go porazić i zostawić na później. Nie zapominaj też o niszczeniu źródeł światła, choć tyczy się to tylko niektórych lamp na ścianach i jarzeniówek na sufitach.
[#508]
W miarę możliwości badaj ciała tych wrogów, którzy od razu nie odlecieli w stronę generatora, a w końcu pozyskasz pistolet maszynowy SMG . Kolejni wrogowie pojawią się w pokazanym na screenie [#509] miejscu. Wyjątkowo nie polecam używać tu paralizatora . Wybierz karabin szturmowy lub SMG . Prowadź ostrzał w pozycji kucającej, będąc "przyklejonym" do lewej zasłony. Wycofuj się do ukrycia w sytuacji odniesienia poważniejszych obrażeń.
[#509]
Zanim skierujesz się w stronę wyjścia zbadaj urządzenia znajdujące się mniej więcej w środkowej części tej platformy. Karta łowcy głów (Bounty Card - Kari Merrystar) ukryta została niestety w bardzo niewygodnym miejscu, a mianowicie przy krawędzi [#510]. Zbliż się do niej bardzo powoli, regularnie wciskając przeciwny klawisz ruchu do kierunku przemieszczania się. Po zebraniu karty udaj się do niewielkich drzwi by opuścić tę nieprzyjemną strefę.
[#510]
Przed Tobą kolejna trudna strefa, głównie dlatego, że nie będzie można pozostawać w ukryciu. Nad Tobą znajdują się pojedyncze jarzeniówki, ale w większości wypadków nie wystarczy to do pełni szczęścia. Mimo wszystko powinieneś być w stanie na bieżąco likwidować pojawiających się wrogów [#511]. Najpierw spotkasz 3-4 osobową grupkę , a przy długich schodach pojawią się dwaj kolejni wartownicy . Jeśli nie radzisz sobie z paralizatorem zacznij używać karabinu .
[#511]
Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i ruszaj do nowej platformy z generatorem. Po znalezieniu się w środku udaj się w prawo. BARDZO OSTROŻNIE przejdź po pokazanej na screenie [#512] krawędzi. Warto tu mieć wciśnięte klawisze W i D. Po zebraniu karty łowcy głów (Bounty Card - Clubber Brassbat) proponuję wycofać się, gdyż obrócenie postaci mogłoby być zbyt ryzykowne.
[#512]
Chwilowo nie spotkasz na szczęście żadnych przeciwników, tak więc skup się jedynie na odnalezieniu pokazanego na screenie [#513] włazu. Wskakuj do środka i ruszaj tunelem prosto. Po dotarciu do końcowej części tunelu wyjątkowo musisz jedynie wcisnąć klawisz akcji, co uaktywni zabawną cut-scenkę z egzekucji dokonanej na jednym z wartowników .
[#513]
Już po kilku chwilach wpadniesz na nową grupę wartowników [#514]. O ile poprzednio rekomendowałem używanie karabinu szturmowego , o tyle tu ponownie sprawdzi się paralizator . Głównym powodem jest to, że przeciwników będzie niewielu, tak więc nie będziesz miał problemów z ich unieruchomieniem i dobiciem. Po oczyszczeniu okolicy skieruj się w stronę niewielkich drzwi.
[#514]