Etap 18 - Work Pass #2 | Escape from Butcher Bay poradnik Kroniki Riddicka: Assault on Dark Athena
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Etap 18 - Work Pass #2
Wyjdź z windy. Zignoruj swego rodzaju płot pod napięciem, ponieważ nie będziesz musiał przeskakiwać na drugą stronę. Zamiast tego skieruj się w lewo. W pierwszej kolejności zniszcz pokazaną na screenie [#252] kratkę szybu wentylacyjnego. Kucnij, wejdź do środka i podnieś nową paczkę papierosów (paczka numer 36 - Tower 17).
[#252]
Wyjdź z szybu i wskocz na niewielką skrzynię, która znajduje się po prawej stronie. Podejdź do ściany i wciśnij klawisz akcji, a główny bohater powinien automatycznie chwycić się górnej krawędzi [#253]. Możesz już wspiąć się na górę. Zauważ, że pod Tobą znajduje się zmechanizowany przeciwnik , tak więc będziesz musiał znaleźć sposób na to żeby go ominąć.
[#253]
Skieruj się w lewo, w dalszym ciągu pozostając na wąskiej krawędzi. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym nad Tobą znajduje się drabinka [#254]. Wciśnij klawisz akcji i ruszaj na drugi koniec pomieszczenia. Po dotarciu na miejsce główny bohater powinien automatycznie się puścić.
[#254]
UPEWNIJ SIĘ, że schowałeś paralizator , bo w przeciwnym wypadku mógłbyś spodziewać się sporych kłopotów. Zauważ, że pod Tobą znajdują się: drugi zmechanizowany przeciwnik i Shurik [#255]. Zeskok zwróci oczywiście uwagę przeciwnika, tak więc będziesz musiał szybko działać. Zadbaj ponadto o to żeby nie spaść bezpośrednio na Shurika, bo mógłbyś go przez przypadek zabić.
[#255]
Po znalezieniu się na dole JAK NAJSZYBCIEJ biegnij do przejścia prowadzącego do strefy Recreation Area [#256]. Co ciekawe, także i tu nie możesz się zatrzymać. Istnieje bowiem ryzyko, że wieżyczki "przebudzą się ze snu" i rozpoczną ostrzał. Na szczęście nie musisz się obawiać podobnej sytuacji już po dotarciu do nowej planszy.
[#256]