Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Indiana Jones Great Circle: Zagadka złotej próby Indiana Jones Great Circle poradnik, porady

Zagadka złotej próby pojawia się w podziemiach pod Fontanną Spowiedzi w grze Indiana Jones and the Great Circle. Z poradnika dowiecie się jak rozpocząć próbę, jak ustawić wiszące obiekty i jak doskoczyć do górnego otworu.

Ostatnia aktualizacja: 6 grudnia 2024

Złota próba jest obowiązkową zagadką w Watykanie w grze Indiana Jones i Wielki Krąg. Opis z tej strony poradnika objaśnia jak odblokować próbę w podziemiach Fontanny Spowiedzi, jak poprawnie używać łańcuchów i z ich pomocą przesuwać wiszące ładunki, a także jak rozpalić 4 źródła ognia i odblokować wyjście z sali.

Jak odblokować złotą próbę?

  1. W ramach głównego questu Skradziona mumia kota w Watykanie trzeba najpierw zaliczyć zagadkę Fontanny Spowiedzi - omówiliśmy ją na osobnej stronie. W trakcie eksploracji podziemi pod fontanną dotrzecie do kuźni, w której do ukończenia są 2 wyzwania. Złota próba to jedno z nich.
  2. Pociągnijcie za prawą dźwignię w głównej sali (powyższy obrazek), a odblokuje się prawe przejście do miejsca rozegrania próby.

Po drodze możecie robić opcjonalne zdjęcia - to okazja do zdobycia punktów przygody i dowiedzenia się więcej o odwiedzanych miejscach.

Jak ustawić 2 wiszące obiekty?

  1. Po drodze pociągnijcie za łańcuch, by odblokować wejście do miejsca rozegrania głównej części próby.
  2. W głównej sali udajcie się prosto i nie pociągajcie jeszcze za centralną dźwignię - rozwiązanie zagadki nie jest gotowe i płomienie mogą odebrać Indy'emu trochę punktów zdrowia.
  1. Zbadajcie boczny lewy obszar, w którym znajdziecie 2 łańcuchy. Musicie operować nimi, by przesuwać wiszącymi obiektami.
  2. Waszym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której przy każdym wiszącym obiekcie pojawią się płomienie - pokazują to dołączone obrazki.

Jak dotrzeć do górnego otworu?

  1. Powróćcie do głównej sali i złapcie się biczem górnego drążka pokazanego na obrazku.
  1. Przyciągnijcie się trochę do drążka i rozbujajcie na biczu. Waszym zadaniem jest doskoczenie do wiszącego obiektu, który przesunęliście kilka chwil wcześniej.
  1. Indy automatycznie poprosi Ginę o pomoc. Nie ruszajcie się do momentu zbliżenia się do górnego otworu po przeciwnej stronie sali (powyższy obrazek). Doskoczcie do niego i następnie wskoczcie do dziury w podłodze.

Jak ustawić 2 kolejne wiszące obiekty?

  1. Znajdziecie się w niedostępnym wcześniej prawym bocznym obszarze, w którym znajdują się kolejne 2 łańcuchy.
  2. Tak jak wcześniej używajcie łańcuchów żeby przy 2 kolejnych wiszących obiektach pojawiły się płomienie (powyższe obrazki).

Jak odblokować wyjście?

  1. Ostatni trzeci łańcuch odblokuje Wam wyjście z bocznego obszaru. Powrócicie do centralnej sali.
  2. Jeśli wszystko wykonaliście poprawnie, to pod każdym z 4 wiszących obiektów powinny być płomienie - pokazuje to powyższy obrazek.
  1. Możecie już pociągnąć za centralną dźwignię. Nie załączy się pułapka, tylko zamiast tego opuścicie salę, zaliczając wyzwanie.3

Więcej opisów zagadek znajdziecie przez stronę:

  1. Lista wszystkich zagadek.