Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Indiana Jones Great Circle: Zagadki halucynacji w Marshall College'u (Zagubiony w przeszłości) Indiana Jones Great Circle poradnik, porady

Marshall College to lokacja odwiedzana w zleceniu Zagubiony w przeszłości z Sukhothai z gry Indiana Jones and the Great Circle. W poradniku opisaliśmy 3 różne zagadki z halucynacji Indy’ego – artefaktów z sali wykładowej, muralu z Chrystusem i pokoju numer 11.

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2024

W ramach opcjonalnego questu Zagubiony w przeszłości z gry Indiana Jones i Wielki Krąg powrócicie do Marshall College'u w ramach halucynacji doświadczanych przez głównego bohatera. Na tej stronie poradnika znajdziecie opisy 3 zagadek z college'u - omówiliśmy zagadkę z artefaktami z sali wykładowej, zagadkę z muralem i ranami Chrystusa oraz zagadkę z odnalezieniem pokoju XI.

Halucynacje w Marshall College'u

  1. Zagubiony w przeszłości to opcjonalny quest z regionu Sukhothai i po zajęciu się nim dotrzecie do jaskini nefilimów. W wyniku zbadania konstrukcji nefilimów Indy zacznie doświadczać halucynacji i powrócicie do Marshall College'u.
  2. Musicie podążać kolejnymi korytarzami, które będą się zapętlały. Po drodze doświadczycie rozmów z różnymi postaciami, różnych scen i do zaliczenia są też 3 mniejsze zagadki niezbędne do zakończenia halucynacji i powrotu do jaskini nefilimów. Wszystkie łamigłówki opisaliśmy poniżej.

Zagadka sali wykładowej, jak rozstawić artefakty?

  1. Podążajcie kolejnymi korytarzami, aż otworzy się boczne pomieszczenie, w którym spotkacie Brody'ego. Przekaże on Indianie przedmiot - to wiadomość z przeszłości.
  2. Obejrzyjcie dokładnie otrzymane zdjęcie - zawiera ono rozwiązanie zagadki, którą zajmiecie się już za kilka chwil.

Powróćcie do głównego korytarza i wyruszcie dalej. Po drodze otworzą się kolejne prawe drzwi i wejdziecie do sali wykładowej. Na biurku w sali wykładowej znajdują się trzy białe okręgi - to miejsca do umieszczania artefaktów.

Wszystkie 3 potrzebne artefakty znajdziecie w pomieszczeniu:

  1. Figurkę kota umieśćcie na lewym białym okręgu.
  2. Głowę umieśćcie na środkowym białym okręgu.
  3. Medalion umieśćcie na prawym białym okręgu (otwórzcie torbę Indy'ego jeśli przypadkowo włożyliście go do inwentarza).
  1. Ostatnia część zagadki to sfotografowanie tablicy, na której znajduje się adamowe słowo - Heh-zam-eesh. Dwa pozostałe słowa znajdziecie w innych lokacjach w college'u.

Zagadka z Chrystusem, jak ustawić przełączniki?

  1. W college'u czeka Was powtórka z zagadki z ranami Chrystusa z Watykanu - opisaliśmy ją w całości na osobnej stronie poradnika.
  2. Dotrzecie docelowo do miejsca, w którym są Ojciec Antonio oraz mural Chrystusa z przełącznikami. Zacznijcie od podniesienia butelki z winem i wylania jej zawartości do misy. Zatrzyma to przełączniki na muralu.

W pomieszczeniu jest ściana ze zdjęciami - możecie sobie dzięki nim przypomnieć rozwiązania ze wszystkich 5 mis, do których Indy wlewał wino w Watykanie.

Powtórne rozwiązanie zagadki pokazuje obrazek:

  1. górny lewy przełącznik - ustawcie go w pozycji II;
  2. górny prawy przełącznik - ustawcie go w pozycji II;
  3. środkowy przełącznik - ustawcie go w pozycji III;
  4. dolny lewy przełącznik - ustawcie go w pozycji III;
  5. dolny prawy przełącznik - ustawcie go w pozycji IV.

Analogicznie do oryginalnej wersji tej zagadki ściana obróci się i odblokuje Wam nowe przejście.

Zagadka z pokojem 11, gdzie znaleźć drzwi XI?

  1. Ostatnią dużą zagadką możecie zająć się po tym jak zaczniecie chodzić po suficie. Dowiecie się, że Indy musi znaleźć pokój 11. Drobnym utrudnieniem jest to, że numer pokoju wskazują cyfry rzymskie - będzie to XI.
  2. Podążajcie głównymi korytarzami i badajcie mijane piedestały. Zignorujcie piedestał z cyfrą V, natomiast zabierzcie ze sobą cyfrę X.
  1. Idźcie dalej i sprawdzajcie mijane prawe pomieszczenia. Na jednej z tabliczek obok zamkniętych drzwi zauważycie cyfrę I.
  2. Doczepcie posiadaną cyfrę X, by skompletować numer pokoju 11. Pozwoli to Wam wejść do środka i sfotografować adamowe słowo Heh'k-dashu.

Więcej opisów zagadek znajdziecie przez stronę:

  1. Lista wszystkich zagadek