Indiana Jones Great Circle: Zagadka świątyni Złotego Posążka (prolog) Indiana Jones Great Circle poradnik, porady
Świątynia Krwi to lokacja odwiedzana w prologu gry Indiana Jones and the Great Circle. Z opisu przejścia z poradnika dowiecie się jak uniknąć pułapki z kolcami, jak rozwiązać zagadkę z płytami naciskowymi i jak uciec ze Złotym Posążkiem.
Ostatnia aktualizacja: 6 grudnia 2024
Zagadka z płytami naciskowymi to jedna z kilku łamigłówek z pierwszego zadania gry Indiana Jones i Wielki Krąg, w którym odwiedza się Świątynię Krwi z nadzieją odnalezienia Złotego Posążka. Ta strona poradnika zawiera opis przejścia tego wprowadzenia - dowiecie się m.in. jak uniknąć kolców, jak wybierać prawidłowe płyty naciskowe oraz jak opuścić świątynię po zabraniu Złotego Posążka.
- Jak przejść przez pułapkę z kolcami?
- Jak rozwiązać zagadkę z płytami?
- Jak ukraść Złoty Posążek i uciec ze świątyni?
Jak przejść przez pułapkę z kolcami?
- Po przejściu przez dżunglę traficie do wejścia do Świątyni Krwi. Przejdźcie korytarzem, uporajcie się z pajęczynami i dotrzyjcie do pułapki z kolcami, przy której zginął Wasz poprzednik.
- Przytrzymujcie przyciski pokazywane na ekranie żeby zresetować pułapkę i schować z powrotem kolce w ścianie.
- Koniecznie kucnijcie i przemieszczajcie się pozostając blisko lewej ściany. Nie możecie wejść w kontakt z promieniami Słońca, bo aktywuje to drugą pułapkę i oznaczałoby to natychmiastową śmierć.
Jak rozwiązać zagadkę z płytami?
- Użyjcie bicza do złapania się górnej belki i przeskoczenia nad przepaścią. Dotrzecie do sali z płytami naciskowymi - wejście na złą płytę aktywuje kolejne pułapki i doprowadzi do śmierci Indiany.
- Wybierajcie płyty naciskowe, który mają na samym środku charakterystyczny symbol - przykładowe zaznaczyliśmy na obrazku. Interakcja z nimi (wciśnięcie ich kijem) jest bezpieczna i obniżą się najbliższe płyty naciskowe, pozwalając przejść kawałek dalej.
Jak ukraść Złoty Posążek i uciec ze świątyni?
- Dotrzecie do złotego posążka i możecie odtworzyć znaną scenę z filmu. Niezależnie od ilości przesypanego piasku z worka podmiana będzie nieudana i aktywują się nowe mechanizmy. Musicie rozpocząć ucieczkę ze świątyni.
- Powróćcie do przepaści i po krótkiej wymianie zdań wykonajcie rzut posążkiem w stronę Satipo. Musicie przytrzymać przycisk celowania i następnie wcisnąć przycisk rzutu.
- Po tym jak kompan Was opuści wykonajcie skok z rozbiegu - nie musi on bardzo dokładny i jego wykonanie załączy kolejną scenkę.
- Biegnijcie dalej z przytrzymanym przyciskiem sprintu. Po zbliżeniu się do wyjścia ze świątyni załączy się nowa scenka przerywnikowa i przeniesiecie się do Marshall College'u.
Więcej opisów zagadek znajdziecie przez stronę: