Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Indiana Jones Great Circle: Zagadka sejfu i gry mak-jek (Próba intelektu) Indiana Jones Great Circle poradnik, porady

Sejf z obozu Vossa oraz powiązana z nim gra planszowa mak-jek są częścią zagadki z tajemnicy Próba intelektu z gry Indiana Jones and the Great Circle. Z poradnika dowiecie się gdzie znaleźć sejf na mapie Sukhothai oraz jaka jest kombinacja do sejfu.

Ostatnia aktualizacja: 16 grudnia 2024

Próba intelektu to jedna z tajemnic z regionu Sukhothai z gry Indiana Jones i Wielki Krąg i dotyczy ona otwarcia sejfu w obozie Vossa. Na tej stronie poradnika informujemy jak rozpocząć opcjonalne zlecenie, jak zdobyć notatkę z zasadami gry mak-jek oraz jak pomocą gry planszowej doprowadzić do ustalenia kombinacji do sejfu.

Dotarcie do sejfu w obozie Vossa

  1. Zamknięty sejf to jeden z unikalnych obiektów z obozu Vossa znajdującego się w północnej części mapy Sukhothai. Jest to strzeżona strefa, którą możecie odwiedzić w ramach zlecenia Skrytka ze złotem Vossa lub podczas zwykłej eksploracji.
  2. Dotrzyjcie na piętro jednego z dużych namiotów na zachód od głównego budynku wrogiej bazy. Znajdziecie tam stół, na którym są rozstawiona gra planszowa oraz tajemnicza notatka - Wyzwanie Lorenza. Ustalicie, że jeden z faszystów zamknął sejf i że z ustaleniem kombinacji do niego powiązana jest gra mak-jek. Rozpocznie się tajemnica Próba intelektu.

Zagadka z sejfem i grą mak-jek, jaka jest kombinacja?

  1. W tym samym miejscu znajduje się też druga notatka - są nią zasady gry mak-jek. Możecie ją opcjonalnie przybliżyć po zabraniu lub wybrać z dziennika.
  1. Kod do sejfu jest zawsze taki sam i nie musicie dokładnie starać się zrozumieć zasad mak-jek, ani analizować rozmieszczenia jednostek na planszy do gry. Możecie od razu znaleźć sejf w tym samym pomieszczeniu i wejść w interakcję z nim.
  2. Prawidłowa kombinacja to 3186. W sejfie znajdziecie baty (lokalną walutę w Sukhothai). Dodatkowo otrzymacie 250 punktów przygody za zaliczenie tajemnicy.

Więcej opisów zagadek znajdziecie przez stronę:

  1. Lista wszystkich zagadek