Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

Indiana Jones Great Circle - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Indiana Jones Great Circle: Zagadka komnaty z grą i wielkiej gry w Sukhothai Indiana Jones Great Circle poradnik, porady

Komnata z grą z regionu Sukhothai zawiera wielką grę – zagadkę do rozwiązania w Indiana Jones and the Great Circle. W naszym poradniku pokazujemy jak prawidłowo rozstawić osoby na płytach naciskowych – to fragment zadania Błogosławiona Perła.

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2024

Zaliczenie wielkiej gry to jedna z łamigłówek pojawiających się w głównym queście Błogosławiona Perła z gry Indiana Jones i Wielki Krąg. Z tej strony poradnika dowiecie się jak dotrzeć do komnaty z grą z ukrytej świątyni, jakie polecenia wydawać towarzyszom oraz jak poprawnie aktywować płyty naciskowe i wygrać wielką grę.

Dotarcie do komnaty z grą

  1. Komnata z grą jest częścią ukrytej świątyni znajdującej się pod lokacją Wat Mahathat w środkowej części Sukhothai - odblokowanie zejścia do świątyni opisaliśmy na poprzedniej stronie Zagadka znalezienia wejścia w Wat Mahathat.
  2. Do komnaty z grą traficie niedługo po przekazaniu Ginie pochodni i użyciu bicza. Załączy się tu filmik przerywnikowy. Indiana ściągnie w to miejsce osoby z wioski - ich pomoc będzie niezbędna do wygrania gry nefilimów. Przy okazji możecie też sfotografować komnatę.

Zagadka wielkiej gry, które płyty naciskowe aktywować?

  1. Zagadka polega na wybieraniu postaci (macie pełną swobodę - każda osoba traktowana jest jako jeden z pionków) i wskazywaniu im płyt naciskowych, na których mają się zatrzymać.
  2. Prawidłowe rozstawienie pokazuje powyższy obrazek - znaczniki z białym środkiem to pola, na których mają ustawić się osoby. Czarne znaczniki to duże figury. Mogą one obracać się po tym jak aktywują się obok nich właściwe płyty naciskowe.
  1. Zacznijcie od rozstawienia 3 osób w lewej części sali - pokazuje to dołączony obrazek.
  1. Wyślijcie ostatnią osobę na 1 z 2 płyt w prawym górnym narożniku komnaty.
  1. Na ostatniej płycie ustawcie się samym Indianą (powyższy obrazek).
  1. Jeśli poprawnie wciśnięto wszystkich 5 płyt naciskowych (4 postacie niezależne + Indy) to zaliczycie wielką grę i odblokuje się wyjście z komnaty z grą.

Więcej opisów zagadek znajdziecie przez stronę:

  1. Lista wszystkich zagadek