Wymagania sprzętowe w Imperator Rome Imperator Rome poradnik, porady
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Na tej stronie poradnika do Imperator: Rome znajdziesz wszystkie informacje związane z wymaganiami sprzętowymi strategii od Paradox Interactive. Produkcja ta nie wymaga do działania komputera z najwyższej półki. Możesz w nią spokojnie zagrać nawet jeśli posiadasz starszy komputer.
- Imperator: Rome - minimalne wymagania sprzętowe
- Imperator: Rome - zalecane wymagania sprzętowe
- Imperator: Rome - ustawienia graficzne
Imperator: Rome - minimalne wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 7 64-bit
- Procesor: Intel Core i3-550 lub AMD Phenom II X6 1055
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 6970
- Dysk twardy: 3 GB HDD
Imperator: Rome - zalecane wymagania sprzętowe
- System operacyjny: Windows 10 64-bit
- Procesor: Intel iCore i5-3570K lub AMD Ryzen 3 2200G
- Pamięć: 6 GB RAM
- Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 660 lub AMD Radeon R9 380
- Dysk twardy: 3 GB HDD
Imperator: Rome - ustawienia graficzne
Imperator: Rome nie oferuje pokaźnej ilości ustawień graficznych, które możesz zmieniać. Poniżej znajdziesz omówienie wszystkich dostępnych parametrów.
- Tryb wyświetlania gry - określa, czy tytuł będzie wyświetlany w trybie okienkowym, czy pełnoekranowym.
- Rozdzielczość ekranu - pozwala na wybranie rozdzielczości ekranu.
- Karta grafiki - pozwala na wybranie karty graficznej, z której korzystać będzie gra.
- Preset - pozwala na ogólną zmianę ustawień graficznych. Automatycznie modyfikuje praktycznie wszystkie wskazane poniżej parametry.
- Multisampling - pozwala określić, w jaki sposób oraz jak dokładnie będą wygładzane będą krawędzie w grze. Wyłączenie tej funkcji zwiększy płynność gry, spowoduje jednak powstawanie zniekształceń obrazu.
- Filtrowanie anizotropowe - pozwala na określenie szczegółowości tekstu. Im wyższa wartość, tym bardziej szczegółowe tekstury, ale większe obciążenie karty graficznej.
- VSync - ilość klatek, jakie są wyświetlane na ekranie w czasie jednej sekundy. Wpływa to na płynność wyświetlania obrazu. Im wyższa częstotliwość tym płynniejszy obraz.
- Bloom - określa sposób w jaki wyświetlane jest światło. Włączenie tej funkcji spowoduje, że widoczne będą promienie świetlne. Zwiększy to realizm świata, ale może także spowodować spadki płynności.
- Refrakcja i szczegóły refrakcji - pozwala określić, czy woda odbija światło oraz jak dokładnie będzie to wyświetlane.
- Cienie - pozwala określić, czy w czasie gry będą wyświetlane cienie.
- Rozdzielczość cieni - powala określić z jaką rozdzielczością wyświetlane są cienie. Im wyższe ustawienia, tym bardziej szczegółowe cienie, ale także większe wykorzystanie karty graficznej.
- Obiekty na mapie - pozwala na określenie, jak dokładne są obiekty widoczne na mapie. Zwiększenie ustawień pogorszy wydajność, ale sprawi, że widziane obiekty będą bardziej szczegółowe.
- Jakość Level of Details - to ustawienie pozwala wpłynąć na to, z jaką dokładnością będzie działać technologia Level of Details.