Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lekcje profesorów Snape'a i Flitwicka | Nauka Rictusempry poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Główny Hall

Biegnij cały czas za Hermioną, to dotrzesz do zejścia do lochów - Lekcje profesorów Snapea i Flitwicka | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Biegnij cały czas za Hermioną, to dotrzesz do zejścia do lochów. Na dół, potem w lewo i wbiegnij do pierwszego zakrętu na lewo. Możesz spenetrować jeszcze korytarz i zabrać fasolki ze skrzyni, ale poza tym niczego nie otwieraj ani nie naciskaj.

Na lekcji u profesora Snapea otwórz czarem skrzynię i zabierz dwa składniki - Lekcje profesorów Snapea i Flitwicka | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Na lekcji u profesora Snape'a otwórz czarem skrzynię i zabierz dwa składniki. Zbliż się do kotła - oba składniki stracisz, ale za to zyskasz eliksir zdrowia. Takie eliksiry warto sobie robić, gdyż są nieocenione w końcowej walce - składniki znajdziesz w różnych miejscach (np. w butelkach, które trzeba rozwalić zaklęciem Flipendo).

Po lekcji znajdziesz się na górze - znów biegnij za Hermioną w prawo i znów w prawo, aby dostać się do Wielkich Schodów, gdzie za chwilę rozpocznie się lekcja nowego zaklęcia - Lekcje profesorów Snapea i Flitwicka | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Po lekcji znajdziesz się na górze - znów biegnij za Hermioną w prawo i znów w prawo, aby dostać się do Wielkich Schodów, gdzie za chwilę rozpocznie się lekcja nowego zaklęcia.

Wielkie Schody

Ruchomymi schodami dostaniesz się na drugie piętro - Lekcje profesorów Snapea i Flitwicka | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Ruchomymi schodami dostaniesz się na drugie piętro. Cały czas podążaj za Hermioną, lecz zanim wejdziesz do sali profesora Flitwicka, odwiedź salę Lockharta. Jest tam w skrzyni ukryta brązowa karta (9). Dopiero potem idź do Flitwicka.

Jeśli pamiętasz, jak uczyłeś się Rictusempry (chodzi o wciskanie strzałek), to z nauką - i dostaniem 30 punktów dla domu Gryfonów - nie powinieneś mieć żadnych problemów - Lekcje profesorów Snapea i Flitwicka | Nauka Rictusempry - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Jeśli pamiętasz, jak uczyłeś się Rictusempry (chodzi o wciskanie strzałek), to z nauką - i dostaniem 30 punktów dla domu Gryfonów - nie powinieneś mieć żadnych problemów. Gdy wykonasz to zadanie, przeniesiesz się do Sali Treningowej Skurge.