Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główny Hall | Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic poradnik Harry Potter i Komnata Tajemnic

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Główny Hall

(SEKRET 7/12) Zanim wejdziesz do sali, gdzie podliczane są punkty za cały tydzień, pozbieraj trochę sekretów - Główny Hall | Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 7/12) Zanim wejdziesz do sali, gdzie podliczane są punkty za cały tydzień, pozbieraj trochę sekretów. Po pierwsze - pobiegnij do lochów na dół i w pierwsze wejście po prawej. Tam najpierw zniszcz ektoplazmę i zapal różdżkę na ukrytym za nią gargulcu (wskazuje prawa strzałka), a potem rozświetl iluzoryczną kolumnę po lewej i przetnij ukrytą linę. W skrzyni na dole znajdziesz srebrną kartę (21).

(SEKRET 8/12) Wbiegnij po głównych schodach i w prawo - po lewej będzie lustro z pajęczyną, które teraz nareszcie można otworzyć - Główny Hall | Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 8/12) Wbiegnij po głównych schodach i w prawo - po lewej będzie lustro z pajęczyną, które teraz nareszcie można otworzyć. Jest za nim skrzynia, a w niej - srebrna karta (22).

(SEKRET 9/12) Biegnij do Domu Gryfonów (okrągłe schody po prawej), przejdź do kolejnych okrągłych schodów omijając kominek i na górę - Główny Hall | Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 9/12) Biegnij do Domu Gryfonów (okrągłe schody po prawej), przejdź do kolejnych okrągłych schodów omijając kominek i na górę. Spójrz na sufit - zaznaczony strzałką jest przycisk, który odsłania linę za tobą, a ta po ścięciu - ukryte pomieszczenie. Jest w nim srebrna karta (23).

(SEKRET 10/12) Teraz dopiero biegnij do sali z punktacją, ale nie wchodź do środka - Główny Hall | Dom Ślizgonów w Harry Potter i Komnata Tajemnic - Harry Potter i Komnata Tajemnic - poradnik do gry

(SEKRET 10/12) Teraz dopiero biegnij do sali z punktacją, ale nie wchodź do środka. Po lewej jest twarz na ścianie, otwórz ją, zniszcz ektoplazmę i pajęczynę i zeskocz na dół. Tam w skrzyni znajdziesz kolejną srebrną kartę (24). Wróć na górę i zobacz, czy wygrałeś ponownie wstęp do lokacji z fasolkami. Tak czy inaczej - przejdź się do Wielkich Schodów.